A meglátásod szerint mit kellene kezdeni a budapesti közlekedési helyzettel?
A biciklisávok láthatón nagyon sok embert zavarnak, a BKV nem lett ingyenes, az autók továbbra is szennyeznek és kevés nekik a parkolóhely, a kamikaze e-rolleresekre meg nem is tudok mit mondani.
Természetesen ennek a témának is mindenki a szakértője. Szóval?
Milyen alapon várja el egyetlen értelmes ember azt, hogy a tömegközlekedés INGYENES legyen?????
Miböl akarnád fenntartani a BKV-t, a jármüveket miböl takaríttatnád, tartanád karban, a személyzetet miböl fizetnéd?
A kérdésed alapján még az általános iskolát sem végezhetted el, ha ennyire nincs semmi fogalmad arról, hogy müködik egy nagyvállalat.
Tipikusan a van rajta sapka / nincs rajta sapka dilemma.
Ha nem csináltatja a felújításokat az önkormányzat akkor az a baj, ha meg lezárások vannak a felújítások miatt akkor az a baj.
Ha meg azt mondom, hogy tarlóséknak nem kellett volna hagyni így lerohadni az infrastruktúrát akkor a meg felségsértés.
Találni kéne egy jogi megoldást arra, hogy az orosz hulladékvasat visszaküldjük a feladónak, és nyílt pályázaton, ugyanannyiért normális, minőségi metrókat vegyünk azok visszaperelt árából. Széleskörű a szakma egyetértése abban, hogy az Alstomok nem voltak túl jó vétel, de az oroszoknak ezt sikerült nagyságrendekkel alulmúlnia.
Mint a fideszes zseniktől megtudhatjuk, ugye az is Karácsony hibája, hogy az orbáncsicska Tarlós klíma nélkül rendelte meg ezeket, ő meg nem intézte el két év alatt hogy az orosz gyártó hozzájáruljon a klímák beszereléséhez (szerződéses kötelezettség). 🤷♂️
Hasonlóan a CAF villamosok beszerzése is egy tragédia volt, volt is balesetük a nem működő fék miatt... Aztán amikor Karácsonyék alapos vizsgálatoknak vetették alá az újonnan érkező villamosokat, akkor az is az ő hibája volt. Nehéz megfelelni a fideszes hazudozóknak...
Meg kéne lépni egy vitatott, de régvárt lépést: dugódíj.
A budapesti autósok kétharmada nem is fővárosi, hanem a környező településekről jönnek be (volt is balhé, mikor Tarlós direkt lassította a befelé menő forgalmat).
A maradék egyharmad autós fele nem is szokott elmenni szavazni. A szavazó másik fél pedig fele arányban valószínűleg ellenzéki. Szóval egy maradéknak a maradékának a felével szemben megérné kockáztatni.
A rolleres kresz módosítással éveket csúszott az országgylés, talán 1-2 év és észreveszik hogy az is jármű...
BKV nyilván nem ingyenes, különben miből tartanád fent? Annak az adójából aki nem is használja?
Szerintem teljesen érthető hogy nem fog több millió autó elférni a város utcáin, és amíg az autók nagyrészében 1-1 ember ül, addig elég nagy baromság... Ha pedig csak azok járnának akiknek nagyon muszáj sokkal jobb lenne a helyzet...
Én rég nem autózok, max egyszer egyszer egy GreenGo ha nagyon muszáj, különben marad a robogó vagy bringa, úgyhogy örülök hogy van végre biciklisáv.
Egyrészt több mélygarázst kellett volna építeni P+R gyanánt.
Másrészt sokat segítene, ha nem egyszerre kezdenek el felújítani mindent. Én nem vagyok a felújítás ellen, tisztában vagyok rá, hogy szükséges. De sok helyen hetekig van felmarva vagy fúrva egy lyuk, hogy a kutya rá sem néz. Tehát tempósabban kéne, esetleg megfizetve, hogy éjszaka és hétvégén is dolgozzanak. A Dózsát kb. félévente felássák. Minek?
Sokat segítene az is, ha a munkahelyek felismernék, hogy home officeból is lehetne dolgozni. Most a covid alatt volt idő kipróbálni. Ha a home office elterjedtebb lenne és mindenki csak heti 2 alkalommal menne be, már kevesebb lenne a kocsi. Természetesen nem arról beszélek, ahol ez nem működik. De nálunk (közigazgatás) pl. működne, mégsem képesek ezt meghozni.
"A budapesti autósok kétharmada nem is fővárosi, hanem a környező településekről jönnek be"
És aki nem budapesti, az csak plusz pénzért használhatja a szent fővárosban az autóját (amiért egyébként ugyanannyit adózik, mint bárki más)...?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!