Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » A meglátásod szerint mit...

A meglátásod szerint mit kellene kezdeni a budapesti közlekedési helyzettel?

Figyelt kérdés

A biciklisávok láthatón nagyon sok embert zavarnak, a BKV nem lett ingyenes, az autók továbbra is szennyeznek és kevés nekik a parkolóhely, a kamikaze e-rolleresekre meg nem is tudok mit mondani.

Természetesen ennek a témának is mindenki a szakértője. Szóval?


2021. jún. 22. 14:01
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
17%
Először is Karácsony mondjon le. Utána jöhet a kárelhárítás.
2021. jún. 22. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
33%

Milyen alapon várja el egyetlen értelmes ember azt, hogy a tömegközlekedés INGYENES legyen?????

Miböl akarnád fenntartani a BKV-t, a jármüveket miböl takaríttatnád, tartanád karban, a személyzetet miböl fizetnéd?

A kérdésed alapján még az általános iskolát sem végezhetted el, ha ennyire nincs semmi fogalmad arról, hogy müködik egy nagyvállalat.

2021. jún. 22. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
94%

Tipikusan a van rajta sapka / nincs rajta sapka dilemma.

Ha nem csináltatja a felújításokat az önkormányzat akkor az a baj, ha meg lezárások vannak a felújítások miatt akkor az a baj.

Ha meg azt mondom, hogy tarlóséknak nem kellett volna hagyni így lerohadni az infrastruktúrát akkor a meg felségsértés.

2021. jún. 22. 14:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
32%
Szerintem minden jó ahogy van. Több bicikli sáv elférne de azért így is oké.
2021. jún. 22. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
47%

Találni kéne egy jogi megoldást arra, hogy az orosz hulladékvasat visszaküldjük a feladónak, és nyílt pályázaton, ugyanannyiért normális, minőségi metrókat vegyünk azok visszaperelt árából. Széleskörű a szakma egyetértése abban, hogy az Alstomok nem voltak túl jó vétel, de az oroszoknak ezt sikerült nagyságrendekkel alulmúlnia.

Mint a fideszes zseniktől megtudhatjuk, ugye az is Karácsony hibája, hogy az orbáncsicska Tarlós klíma nélkül rendelte meg ezeket, ő meg nem intézte el két év alatt hogy az orosz gyártó hozzájáruljon a klímák beszereléséhez (szerződéses kötelezettség). 🤷‍♂️

Hasonlóan a CAF villamosok beszerzése is egy tragédia volt, volt is balesetük a nem működő fék miatt... Aztán amikor Karácsonyék alapos vizsgálatoknak vetették alá az újonnan érkező villamosokat, akkor az is az ő hibája volt. Nehéz megfelelni a fideszes hazudozóknak...

2021. jún. 22. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
85%

Meg kéne lépni egy vitatott, de régvárt lépést: dugódíj.


A budapesti autósok kétharmada nem is fővárosi, hanem a környező településekről jönnek be (volt is balhé, mikor Tarlós direkt lassította a befelé menő forgalmat).


A maradék egyharmad autós fele nem is szokott elmenni szavazni. A szavazó másik fél pedig fele arányban valószínűleg ellenzéki. Szóval egy maradéknak a maradékának a felével szemben megérné kockáztatni.

2021. jún. 22. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
9%
igyatok vizet és járjatok biciggglivel
2021. jún. 22. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
86%

A rolleres kresz módosítással éveket csúszott az országgylés, talán 1-2 év és észreveszik hogy az is jármű...


BKV nyilván nem ingyenes, különben miből tartanád fent? Annak az adójából aki nem is használja?


Szerintem teljesen érthető hogy nem fog több millió autó elférni a város utcáin, és amíg az autók nagyrészében 1-1 ember ül, addig elég nagy baromság... Ha pedig csak azok járnának akiknek nagyon muszáj sokkal jobb lenne a helyzet...


Én rég nem autózok, max egyszer egyszer egy GreenGo ha nagyon muszáj, különben marad a robogó vagy bringa, úgyhogy örülök hogy van végre biciklisáv.

2021. jún. 22. 15:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
50%

Egyrészt több mélygarázst kellett volna építeni P+R gyanánt.

Másrészt sokat segítene, ha nem egyszerre kezdenek el felújítani mindent. Én nem vagyok a felújítás ellen, tisztában vagyok rá, hogy szükséges. De sok helyen hetekig van felmarva vagy fúrva egy lyuk, hogy a kutya rá sem néz. Tehát tempósabban kéne, esetleg megfizetve, hogy éjszaka és hétvégén is dolgozzanak. A Dózsát kb. félévente felássák. Minek?

Sokat segítene az is, ha a munkahelyek felismernék, hogy home officeból is lehetne dolgozni. Most a covid alatt volt idő kipróbálni. Ha a home office elterjedtebb lenne és mindenki csak heti 2 alkalommal menne be, már kevesebb lenne a kocsi. Természetesen nem arról beszélek, ahol ez nem működik. De nálunk (közigazgatás) pl. működne, mégsem képesek ezt meghozni.


"A budapesti autósok kétharmada nem is fővárosi, hanem a környező településekről jönnek be"

És aki nem budapesti, az csak plusz pénzért használhatja a szent fővárosban az autóját (amiért egyébként ugyanannyit adózik, mint bárki más)...?

2021. jún. 22. 15:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
0%
Előszőr is tűzoltásként vissza kellene adni minél több sávot az autósoknak. Aztán sokkal több elkerülő utat, alagutat, felüljárót, P+R parkolót kellene építeni.
2021. jún. 22. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!