Semmisem jó a kormánypárti szavazóknak?
Mondanám hogy a fővárosiaknak, de olyanok is szidják akiknek életükben nem volt - / nem elsz közük a fővároshoz.
Először szidták hogy nem újítják fel a hidakat, hát Karácsony mégis nekilátott, ekkor az volt a bajuk hogy ezzel mindent elront.!???
Most az új trend hogy mégis hol van a Zöld Budapest program.
Jött rá a válasz hogy kitiltják a 20 éves öregdízeleket a városból 4 év múlva.
Természetesen megint nem tetszik a fideszeseknek, hogy akkor mivel járnak dolgozni?
Mit gondol Kari?
Kérdem én, ha ennyire jo a kormányunk, akkor miért huszonéves dízelekkel járnak az emberek?
Miért Kari a hibás azért, hogy nincs az embereknek pénze 20 évnél fiatalabb autókra?
Főleg hogy a dízelek ára a béka popoja alatt vannak?!
Kari Geri nem váltotta be az ígéreteit, amit csinál abból is nagy baj van.
Amúgy a karaktergyilkolós semmi se jó pont figura a globalisták fegyvere volt eddig, most csak visszanyal a fagyi!
1
Köszönöm hogy egyetértesz velem.
Kérdező
KariGeri munkássága kb. olyan, mintha eléd anyád az asztalra egy kész vasárnapi ebéd helyett kirakna egy kis pirospaprikát, egy félig megkopasztott csirkecombot meg egy kanalat és várná, hogy örülj neki, milyen jó is lett amit csinált.
Karácsony alapvetően azzal nyerte meg a választói jó részét, hogy majd JOBBAN fogja csinálni, mint Tarlós ÉS MÉG mellette zöld programja is lesz.
Csakhogy sem jobban nem csinálja, sem zöld programja nincsen.
Te szemezgetsz pár dolgot amik nincsenek kész, nincsenek egymással összhangban és önmagukban nem is hoznak eredményt, de elvárod hogy örüljünk.
Karácsony azzal kampányolt hogy Tarlósék nem elég gyorsan csinálták a Lánchíd felújítását. Majd amikor főpolgármester lett, akkor 1 évig semmi nem történt és csak UTÁNA és 5 milliárddal TÖBBÉRT sikerült elindítania a projektek. Miközben a megválasztása előtt hetekkel már lezárult a pályázat első köre és csak ki kellett volna írnia a második fordulót, nem elkezdeni az egészet, mint Tarlósnak.
A Zöld Budapest program keretében megszavazták a klímavészhelyzetet és nem történt utána semmi, maradt egy papír. Majd felfestettek biciklisávokat a főváros legforgalmasabb, legzsúfoltabb és így kerékpározásra a legalkalmatlanabb, legveszélyesebb útjaira. Mi lett az eredménye? Hogy sokkal szennyezettebb lett a főváros levegője. Most ez kizárólag a lassú közlekedésnek köszönhető, mert nincs fűtési szezon sem és nem nőtt meg az ipari teljesítmény sem a fővárosban.
Ez megint egy újabb ostoba lépés, hogy kitiltsanak autókat. Annak a pár 20 évesnél idősebb dízel autónak a többlet szennyezése elhanyagolható amellett a hatalmas kár mellett amit a forgalmi dugókkal okoztak. Vagy amit már lassan 4 éve kénytelen a főváros elviselni az M0 felújítása miatti hatalmas, minden napos dugókkal.
Megint egy példa: mintha egy 150 kg-os ember diétáját azzal képzelnéd el, hogy minden marad az étkezésében ahogy addig, csak nem ehet többet szaloncukrot. Árt neki a szaloncukor? Igen. Segít bármit ha ezentúl csak ezt nem eszi meg? Nem. Akkor volt értelme?
Nem a kormány veszi az embereknek az autókat. Az elmúlt 10 évben az EMBEREK saját maguknak fél millióval több autót tudtak megvenni. Az én autóm 12 éves elmúlt és tuti sokkal kevésbé szennyezi a környezetet, mint egy most frissiben legyártott autó jó pár típusból. Nem az életkoron múlik egyedül. Ahogyan nem azért nem vettünk helyette újabbat, mert ne lett volna rá pénzünk - ahogy te hiszed, a kormány ne hozott volna olyan környezetet létre amiben megvehettünk volna egy újabb autót, mert közben vettünk egy új házat és lassan vehetnénk még egyet a megtakarításainkból. Egyszerűen tudom, hogy mennyi energiával, szennyezéssel jár egy új autó elkészítése és nem dobom el a jól működő régi termékemet, csak hogy villoghassak egy újabb verzióval. EZ a környezetvédelem, hogy figyelsz arra, ne szemetet termelj a divat miatt!
Zöld budapest
Igenis hozzájarul a bicigli sáv a kozelekdéshez, hiszen többen használják a bicigliket Budapesten mint valaha.
De látod?
Arról beszélsz hogy hát miért csak most kezdődött a Lánchíd felújítása, ami lezárásokat hoz magával, aztán arról beszélsz hpgy hát bevan állva sokszor a forgalom.
Igen, nem a kormány veszi az autókat.
De a kormány munkájától is függ, hogy alakulnak az árak.
Az euróhoz képest konkrétan a béka segge alatt vagyunk, elhúz lassan mellettünk mindenki, aztán csodálkozunk hogy 10 millióból mar lassan egy alap Suzukit veszel csak.
"Egyszerűen tudom, hogy mennyi energiával, szennyezéssel jár egy új autó elkészítése és nem dobom el a jól működő régi termékemet, csak hogy villoghassak egy újabb verzióval. EZ a környezetvédelem, hogy figyelsz arra, ne szemetet termelj a divat miatt!"
Ez mind rendben van, és igazad is van DE!
AZ Unió nem józan paraszti ésszel gondolkodik.
Előbb kellene a repülőket meg konténerhajókat átalakítani.
Viszont Bp-n ezekből nincs.
Buszok vannak, több kevesebb sikerrel cserélgetik őket.
A rendőr autók, mentők meg már modern dízelek, benzines autók.
A baj ott van hogy ezek az euró 4 dízelek nagyon mocskosak, már egy euró 5 szabványhoz képest is.
Attól hogy te az 1% tudatos vásárlóhoz tartozol, ne gondold hogy kis grofo jakab majd euro5 dízelt vesz, mert a 4 már nagyon szennyez.
Inkabb kibelezi, aztan minden rompítás nélkül mehet a kormolás.
Mert sok, rengeteg ilyen autó van a fővárosban.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!