Miért kell az oltatlanokat kilistázni?
Egyetértek a 18-al. A listázás nem vezet jóra. Teljesen mindegy mi a cél,akkor sem.
Én csak azt nem tudom felfogni hogy mindent lehet.Most meg lehet tenni ezt meg ezt de utána mikor nincs járványhelyzet már nem. Itt az adatok védelme hol marad? Az ha az orvos tudja ok, de a miniszternek mi a franc köze van hozzá?
Értem egy üzletet ha nem semmisíti meg a számlát akkor bűncselekményt követ el de ez nem lesz az.
Vagy ez olyan lesz mint a kaszinók nyitva maradhatnak az éttermek meg zárva rendelkezéshez.
S arról nem is beszélve majd mennyi visszaélés lesz belőle. Csak a hallgató vagyok az xy Fősuliról oltást jöttem beadni helyette meg kirabolják, megölik az időseket. Mikor már így is annyi mindenben átverik őket.
By by Magyarország,érik hogy itt hagyjam az országot.
Orbán barátotok meg megmondta, hogy az oltás önkéntes.
Akkor mire fel listáz?
Jéééééééééééééééééééé hát csak nem hazudott már megint???
Miért nem vezet jóra a listázás? Mi következménye lesz?
A listázás ténye kötelezővé teszi az oltást, vagy mi? Hol itt a hazugság?
Tőled várom, hogy milyen következménytől tartasz.
#27 ok, kapsz egy hipotetikus forgatókönyvet de elvárom hogy ezután vagy tételesen cáfold a pontjait vagy kussolj és ne szólj hozzá a témához többé!
1, listázzuk a 60 év feletti oltatlanokat
2, listázzuk a 40 év feletti oltatlanokak
3, listázunk minden oltatlant
4, az oltatlanok nem mehetnek be közintézményekbe
5, az oltatlanok nem mehetnek be nyilvános helyekre
6, csak hogy megkönnyítsük az adminisztációt, az oltatlankokbak hordaniuk kell egy sárga koronavírus alakú kitűzőt.
7, az oltatlanok, mivel nem járurnak hozzá a közterhekhez (hiszen nem dolgozhatnak), ezért nem is jogosultak a szociális háló használatára
8, mivel az oltatlanok gyerekei veszélyt jelentenek a "normálisakra" ezért ők külön iskolába járnak
9, az oltatlanok jelenléte az utcán zavarja a "normálisakat" ezért el kell őket szállítani táborokba