A budapesti dugóban ülve a Fideszre haragudjak, hogy a drága benzint égetem, vagy Karigerire, vagy nagy a dugó?
A 17-es hazudozón nem tudom, hogy sírjak, vagy nevessek. Az Autóklub (szakmai szervezet 🤡) levele tele van csúsztatásokkal és ostobaságokkal. Azon hisztiznek, hogy a kerékpáros kisebbség érdekeit védik, közben meg Budapesten a közlekedőknek csupán a harmada autós. A lezárásokat tervezetten hajtják végre, nem véletlenszerűen. Talán ha Tarlósék felújították volna a Lánchidat meg a Blahát... Nem a kerékpársávok balesetveszélyesek, hanem a tyúkért vett jogsival közlekedők. Hová akarnak a jómadarak ideiglenes P+R parkolókat? Az M0 nyugati szektora kormányzati projekt lenne, ha csinálnának vele valamit, és nem Karácsony hatásköre. Hogy akarják a Kiskörút meg a Nagykörút kapacitását növelni, amikor az már rég a csúcsán van?
Tarlós mégis mi a lófaxt csinált? A rozsdásodó "felújított" metrók túlárazott megvételén kívül mit ért el? A fonódó Demszky projektje (a Láng nevű fideszes tajparaszt blokkolta az építkezést), a FUTÁR szintén, a közlekedési csomópontok felújítása mind a 4-es metró felszíni részeként valósultak meg. Na jó, a Moszkva teret sikerült letérköveznie, ezt ismerjük el! Azt is elérte, hogy a szabálytalanul kanyarodókat ne lehessen kamera alapján büntetni, mert a drága feleségét egyszer megbírságolták. Tarlós legfontosabb közlekedési intézkedése az volt, hogy a házától a munkahelyéig terjedő szakasz közlekedését b@ssza széjjel. [link] Vagy hogy az óránként 10 ezres kapacitású villamosokra hangolt nagykörúti lámpákat áthangoltatta a max. 2500-as kapacitású közútra. És te ennek tapsolsz! Ügyes vagy!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!