Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » A budapesti dugóban ülve a...

A budapesti dugóban ülve a Fideszre haragudjak, hogy a drága benzint égetem, vagy Karigerire, vagy nagy a dugó?

Figyelt kérdés
2021. júl. 19. 20:28
1 2 3
 11/21 anonim ***** válasza:
85%

Tulajdonképpen, a benzin drága ezért haragudj a fideszre ha szeretnél.

De karácsonyra nem feltétlen kell haragudni. Persze most dugók vannak a városban, mint ahogy eddig is voltak, de ez a rossz helyzet csak átmeneti, és azért van, mert végre történik valami fejlesztés. Amíg tarlós szart az egészre, és bp infrastruktúrája lepusztult, addig talán egy kicsit kisebbek voltak a dugók ez jogos. De olyan ez mint a foghúzás. Ha fáj akkor ki kell húzatni, még akkor is ha egy kis ideig jobban fáj, mert hosszú távon az a jobb.

2021. júl. 19. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/21 anonim ***** válasza:
100%
Tarlos alatt soha nem volt dugo. Oh wait.
2021. júl. 19. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 anonim ***** válasza:
22%
Gyerekek hagyjuk Tarlóst meg a hídat, meg az M0-t. Volt értelme a kerékpársávoknak, vagy nem? Hozzájárultak a Budapest egyik legfőbb problémájához (a dugókhoz), vagy nem?
2021. júl. 19. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/21 anonim ***** válasza:
73%
Budapestnek legfeljebb az a legfőbb problémája, hogy az agglomerációból bejönnek az embereket és dugókat csinálnak. Menjetek haza, nem kérünk az autóitokból.
2021. júl. 19. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/21 anonim ***** válasza:
Haragudj az őseinkre, a felmenőinkre, akik a főbb utaknak nem 6 sávos, míg mellékutaknak nem 4 sávos autóutakat terveztek a városba.
2021. júl. 19. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/21 anonim ***** válasza:
19%

14#


Egyrészt, a budapesti munkaerőpiac megdöglene az ingázók nélkül.


Másrészt előbb a cégeket kellene külön külvárosi üzleti negyedekbe/ipari parkokba átpakolni.


Harmadrészt, a home officet alapjoggá kellene tenni, nem bemászkálni az irodába állandóan és máris felére csökkenne a forgalom.

2021. júl. 19. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/21 anonim ***** válasza:
11%

Látom, még mindig vannak, akik védik ezt a rakás szerencsétlenséget (Karácsony Szergej). Csak közben a Magyar Autóklub (színtiszta szakmai szervezet) is őt hibáztatja (jogosan), nem a kormányt.

[link]

#11: "...tarlós szart az egészre, és bp infrastruktúrája lepusztult..."

Te melyik zsákfaluban élsz, barátom? Én Budapesten. Tarlós utak, terek, közlekedési csomópontok tömkelegét újította fel, illetve kiépítette a budai fonódó villamoshálózatot. Ha ritkán jutsz el a fővárosba, ajánlom figyelmedbe a Google Térképet: nézd meg, hogy néztek ki a fontosabb utak, frekventált terek 2010-ben; és ezek hogyan újultak meg 2019-re! Ég és Föld a különbség. Tanulmányozd inkább ezt, ahelyett, hogy hülyeségeket írsz.

2021. júl. 19. 22:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/21 anonim ***** válasza:
95%
Magadra kell haragudnod, hogy meg mindig nem talaltal egy alternativ utvonalat es tovabbra is belemesz a dugoba :) Tervezd meg az utadat es keruld el a problemas reszeket!
2021. júl. 19. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/21 anonim ***** válasza:
96%
Dugo nem mas miatt van, hanem mert mindenki arra megy :DDD Ez can amikor egy videki azt sem tudja a fovarosban, hogy merre van arcal elore. En pesten nottem fel es milyen erdekes ... nem szokasom dugoban ucsorogni, mert ismerem a varost es tudom merre menjek.
2021. júl. 19. 22:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/21 Fsms ***** válasza:
100%

Mivel sokan rászoktak az autóra a forgalom növekedés 15% kb. Ezt nem fognám senkire.

A benzin ára a világ piaci ár plusz a gyenge forint következménye. Ez részben Fidesz.

Sok felújítás ezt biztosan jobban össze lehetett volna hangolni. Mindkét fél.

Szóval sok tényező van, mi mennyit ad hozza vesz el az egy hosszabb elemzés.

2021. júl. 19. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!