Belebukik Karácsony Gergely a fővárosi dugók okozta elégedetlenségbe, és a fokozódó légszennyezésbe?
Az Autóklub , és az OLM (Országos Levegő Munkacsoport) is szakmailag alátamasztotta, hogy romlik a levegő minősége, átgondolatlan a forgalomátalakítás, az ún. zöld polgármester inkább csak a károsanyag kibocsátást növelte a fővárosban, tehát szakmaiatlan, átgondolatlan koncepció mentén lavíroz.
2 hete az Autóklub igen komoly, szakmai elemzést és javaslatokat küldött Karácsony Gergelynek, de azóta is semmi.
11# "A közlekedés szervezéssel megbízott beosztottjai feltehetően ugyanazok, mint Tarlósnál voltak."
Na ugye ezt az oltári baromságot te sem hiszed el!!!
Viccnek jó 🤫
#15 Azért nagyon nem mindegy, hogy mitől van a dugó. A legkönnyebb hazug lejárató propagandára költeni százmilliókat, hogy Karácsony miatt van minden hiba is...
De ha az igazság is érdekel, akkor érdemes egy kicsit gondolkozni.
Miért van valójában dugó?
Az 3-as metró felújítása miatt. Elég hosszú szakaszon a metrópótló buszok miatt ideiglenes buszsávokat vezettek be, ami megkerülhetetlen. Egyébként még Tarlós megígérte, hogy előző ciklusában befejezi a metrófelújítást, de hazudott. Most Karácsonyt szidjátok azért, mert pótolja amit Tarlós halogatott?!
A Lánchíddal ugyanez a helyzet. Tarlós rég megígérte a felújítást, de nem tett semmit azon kívül, hogy tovább amortizálta a hidat pl. a lánchídi tűzijáték engedélyezésével, ami a tanulmányok szerint nagyon ártott a híd szerkezetének.
A Deák Ferenc híd felújítása, ami állami feladat, tehát ha a Lánchídért Karácsony a felelős, akkor ezért bizony Orbán, már sokadszor szúrják el, megmagyarázhatatlan módon húzódik el.
Mellesleg az is gond, hogy az M0-s autópályát nem fejezték be
És az is, hogy a Fidesz fizetőssé tette, miközben a fővárost elkerülő autópálya célja pont a város forgalomcsillapítása lett volna.
Ezért a városba haladva kerülik el az M0-st részben a fizetősség elkerülése miatt, részben meg azért, mert úgy gyorsabb.
Tehát a valódi felelősök Orbán és Tarlós, vagyis a Fidesz.
Köszönjük, Fidesz!
És arra is kéne gondolni, hogy a járvány óta 10%-kal nőt a budapesti forgalomban lévő autók száma. A dugók okozta gond szintén 10%.
Ezúttal is emlékeztetem a nagy keresztényeket a 8. parancsolat betartására!
#16 Akkor tegyük helyre az állításaidat, mert sok benne a hazugság!
1. M3 felújítása: a metrófelújításnak 3 szakasza van és szó sem volt soha arról, hogy 2022 előtt befejeznék. A MÁSODIK szakasz befejezésének határideje 2020 őszére volt tervezve, ehhez képes 3 HÓNAP csúszás volt 2019 őszén, azaz Tarlós polgármestersége idején. Nem több, 3 hónap.
"A felújítási munkálatok már 2019 őszére három hónapos csúszásban voltak a márciusban közölt tervezett határidőkhöz képest. Még Tarlós István úgy nyilatkozott, hogy "a déli szakasz 2020 harmadik negyedévére újul meg" - végül október második felében került sor a déli szakasz átadására.
Akkor Karácsony Gergely főpolgármester elmondta, hogy nehezítette a munkálatokat, hogy azbesztet találtak az állomásokon, valamint a koronavírus-járvány közepette kellett megszervezni a szállításokat. Amíg korábban 2022-re végére ígérték a metrófelújítás befejezését, most a középső szakasz átadását 2023 januárjára ígérik."
2. Lánchíd: Tarlósék elvégeztették a felmérést, tervezést, pályázatkiírást, meg is pályáztatták és ki is hirdették 2019 szeptemberében hogy túl sok volt az amit a beruházók kértek. UTÁNA Karácsonynak MÁSFÉL ÉV kellett ahhoz, hogy ezt folytassa és megszülessen a meglevő pénzekhez igazított pályázat 5 milliárddal DRÁGÁBBAN, mint amit Tarlósék visszautasítottak.
3. Deák Ferenc híd: eddig az új szakasz felújítása történt meg - szerintem is indokolatlanul hosszú idő alatt. DE most az északi, régi hídszerkezet felújítását végzik el. Semmi megmagyarázhatatlan nincsen benne, csak utána kellett volna nézned.
4. M0 autópályát nem fejezték be: NEM, mert éppen Karácsony köreihez köthető szervezetek, a környezetvédők és egyéb hasonló szervezetek folyamatosan megakadályozták a pálya kijelölését. Siránkozás helyett ezt a másfél évet arra kellett volna használni főpolgármesterként, hogy ha már olyan nagyon zöld meg környezetvédő, akkor megtalálja a megoldást és megegyezést hoz létre ezekkel a szervezetekkel. tett bármit is az ügyben? Semmit.
5. fizetős M0 autópálya: NEM fizetősek "az M0-ás autóút alábbi szakaszai:
- az 1-es számú főút és az M5-ös autópálya közötti szakasz,
- az M4-es autóút és az M3-as autópálya közötti szakasz,
- Megyeri híd (a 2-es számú főút és a 11-es számú főút közötti szakasz),"
Vagyis semmiben nem gátolja a Budapestet elkerülni szándékozókat az M0 fizetőssé tétele, mert vagy van amúgy is megyei vagy országos matricájuk és akkor lényegtelen, vagy nincsen, de akkor meg nem is tudnak tovább menni vagy ráhajtani.
Szóval eddig semmi nem volt igaz abból amit leírtál. Hogy miképpen hozod ide a kereszténységet, az számomra nagy kérdés, de jó lenne ha azt az egyébként minden ember felé alapvető parancsolatot betartanád, hogy NE HAZUDJ!
#17 még jóval korábban volt róla szó, hogy 2019-ig fel lesz újítva a hármas metró (de hát mindenki beszélhet a levegőbe, ilyen ez az ország)
"A vonal teljes infrastruktúrája, vagyis az alagút, a pálya, a biztosító berendezések és az állomások felújítása várhatóan 2019-ig történik meg"
#18 Egy 2014-es cikket hoztál ide ami szerint elindulHAT és kész LEHET a metró felújítása 2019-re.
DE NEM INDULT EL!
Ahhoz képest amikor elindult, nem volt jelentős csúszás Tarlós ideje alatt.
A forgalmat meg akkor befolyásolja amikor végzik a munkálatokat, nem amikor tervezik. A már belinkelt írásból:
"A metrófelújítás 2017. november 6-án kezdődött el az Újpest-Központ és Lehel tér közötti, északi szakasz lezárásával. A második, déli szakaszra vonatkozó ütem 2019. április 6-án kezdődött el"
vagyis 2019 november 6 ELŐTT nem okozott forgalom problémát a 3-as metró felújítása és éppen úgy ahogy 2014-ben 2019-ig tervezték, úgy a 2019. novemberétől-2021.tavaszáig is csak 1,5 éves időtartam.
" Egy 2014-es cikket hoztál ide ami szerint elindulHAT és kész LEHET a metró felújítása 2019-re.
DE NEM INDULT EL!"
Szóval szerinted 2014-ben Tarlós azt mondhatott, amit csak jólesett neki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!