Mikor lesz végre olyan főpolgármestere Budapestnek, aki nem fogja engedélyezni ezeket az értelmetlen biciklis, futós, stb programok miatti lezárásokat?
Ez egy főváros. A főváros az autósoké. Ha mindenáron biciklizni meg futkosni akarsz, keress egy parkot, vagy válaszd az indokolatlanul nagykörútra felfestett bicikliutakat, már így is teljesen el vagytok kényeztetve.
Értem én, hogy kamugeri nem tud vezetni és ezzel kompenzál, de akkor menjen valami falu polgármesterének.
Ha autókázni akarsz, menj a Hungaroringre. Ha ennyire büszke vagy a pénzedre, okosabb is lehetnél, mint hogy autóra költöd. Vidéken még megértem, de Budapesten jó nagy baromság.
Én is ott lakom, lenne rá bőven pénzem, jogsim is van. De tök jó életem van autó nélkül.
Budapesten a budapestiek is szeretnének rendezvényeket, joguk van hozzá. El kell viselni: hadd éljenek a saját városukban. Megtehetik.
Gondoljunk csak bele mi lenne, ha Budapesten egyszerre 1 millió ember autóba ülne: totál káosz.
Bárki is lesz a polgármester mindig dugó lesz, mert a dugót az emberek csinálják azzal, hogy autóval mennek. A fővárost elsősorban az embereknek építették (másodsorban néhány lovas kocsinak), nem az autóknak, mint az amerikai nagy városokat.
Megteheted, hogy autóval mész, csak akkor számolj azzal, hogy dugóban is ülhetsz, mert többen is úgy gondolták, hogy megtehetik.
Ezekből a rendezvényekből sok bevétele van az önkormányzatnak/államnak.
Ezért egyik főpolgármester sem fogja gáncsolni ezeket.
Bizony a fővárosi létnek vannak előnyei, hátrányai.
Az előnyök a jobb fizetések, bővebb munkalehetőségek.A hátrányok közé meg ezt lehetne sorolni.
Autóm is van és van több bringám is.
A rakpart lezárását teljesen hülyeségnek tartom.
A körúti bringasávokra nekem semmi szükségem, mert biztonságosabb az autók között tekernem, mint az olyan bringások között, akik nem mernek az autók közé menni. De nekik ez jó.
Egy-két bringám többet ér, mint az autóm.
"Gondoljunk csak bele mi lenne, ha Budapesten egyszerre 1 millió ember autóba ülne: totál káosz."
Ez az érv nem hatja meg a kérdezőt. Ő úgy van vele, hogy a gazdagok és szegények természetes egyensúlyából fakadóan soha nem fog 1 millió ember autóba ülni.
9#
Akkor miért engedélyezték a lakásépítéseket?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!