Gulyás Gergely szerint szegény autósok alig tudnak hol közlekedni Budapesten. Valóban ennyire rossz lenne a helyzet? Csak én látom azt, hogy kb mindenütt, mindenhova autóval lehet, és autóval is mennek az emberek, és inkább túl sok nekik a szabadság?
"Mindenhova autóval mennek"az emberek már csak ilyenek.
"inkább túl sok nekik a szabadság" ezzel nem tudom mit akarsz mondani?
Mi baja van?
A vírusban a kocsival nem kell a maszk, amúgy is egyedül kocsizok.
Ezt a lehetőséget sokan észrevették. (egy háztartásban élők többen is ülnek ugyebár, szintén teljesen szabályosan)
Ha énnekem annyi lenne mint neki, meg sem szólalnék!
Amúgy egyes ebből a szemszögből én sem értem a kérdést.
Az emberek nem jódolgukban maradnak otthon, nem mindenki tehei ám meg, hogy ebben a helyzetben is zavartalanul dolgozhasson (szolgáltatók, főleg, akik viszonylag magányosan dolgoznak ezekben)
Tehát a zárójelesben a példa van, arra nézve, hogy bizony van, aki szinte meg sem érzi az egészet, mert olyan a munkaköre...
...és dicsekszik is vele ezzel a szöveggel: "Én nem maradhatok otthon...ez és ez vagyok. De te maradj szépen otthon!"
"Gulyás Gergely szerint szegény autósok alig tudnak hol közlekedni Budapesten. Valóban ennyire rossz lenne a helyzet? "
Igen, valóban ennyire rossz a helyzet.
Budapesten pontosan azért tervezték már Demszky idejében, vagyis egy évtizeddel korábban is azt, hogy dugódíjat vezetnek be a 4-es metró megépítése után, mert az autós közlekedés hatalmas dugókat okozott és közlekedési káosz volt. Azóta kiderült, hogy a dugódíjjal ez nem változna meg, kellene egy rakás alternatíva és folyamatosan dolgoztak is ezeken, mint a külvárosok jobb bekötése a tömegközlekedésbe, hogy ott parkolókban le lehessen tenni az autókat és másképpen tovább utazni.
Sajnos ahelyett hogy a rossz közlekedési helyzeten javítottak volna, az elmúlt évben mér rontották a belső városrészek lehetőségeit a felfestett biciklis utakkal, amikkel sávokat vettek el az autósoktól. Szép elképzelés hogy a kerékpáros forgalom nőjön meg és azt kell támogatni, de ez amit csináltak az nem jó megoldás. Ahol nagy utakon kialakították a biciklisávokat, ott a kerékpárosok rendkívül balesetveszélyesen tudnak csak közlekedni és az autók feltorlódtak. Sokkal jobb lett volna ha a fő utak helyett a kerékpárosok számára lezárnak velük párhozamos kisebb utcákat és ott kizárólag engedéllyel járhatnának autósok - ha ott laknak vagy konkrétan oda szállítanak árut. Akkor maradt volna az amúgy is nagy forgalom a helyén és a kerékpárosok biztonságosan közlekedhetnének.
kérdező, azt ne felejtsd el, hogy a magyarok nagy része egy elhízott proli, aki a testmozgást, egészséges táplálkozást hírből sem ismeri.
amit a 6-os és 8-as ír az helytálló, de abban igazad van, hogy az átlag magyar tényleg mindenhova kocsival akar menni.
a fősuli alatt Bpn éltem, ott még rosszabb volt a helyzet, de itt vidéken se semmi:
-tudnék mesélni rokonokról, kollégákról, akik az 500 méterre lévő postára, boltba is kocsival mennek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!