Ha 2022-ben kormányváltás lesz, a Fidesz propagandandistái (pesti tv, 888, m1, tv2, mandiner, stb) miből fognak élni?
Egyértelmű, hogy ha nincs további állami támogatás és reklámok, akkor ezek veszteséges médiumok, nem lesz miből fenntartani őket.
Marad a magyar nemzet, origo és hírtv, de a többi megy a levesbe.
Mi lesz ezzel a sok életképtelen szolgával, hol fognak dolgozni?
Ezek Erersztények olyan melegek mint a kályha majd a Budapest Pride-on lesznek belőlük szervezők. Meganalizálják majd a helyzetet.
Na de komolyan pont ugyanaz a sors vár rájuk mint azokra akiket most, kiröhögnek, bezáratnak, megaláznak...Dezonformátorék meg Prostiék....meg stb portálaik.
Lásd vörös- és fehérterror, Francia Királyság Jakobinus diktatúra...stb.
Ezeket úgy fogják kiirtani mint a rühességet a Novascabin-al.
És pont ez az amit nem is fognak fel. Fair Right-os Ádámka, Jeszenszky,
Bohár Dániel és társaik. Ezek élősködök. Pont úgy is fognak bánni majd velük.
szerintem te csak olvastad valahol hogy ezek fidesz propaganda gépezetek amik állmi milliárdokból vannak feltömve ...
M1 - állami tv , akár milyen kormány váltás lesz , állami tv lesz , ergo lesz M1 is végülis csak 1957-ben indult de sebaj ...
Tv2 kereskedelmi tv , tudom hogy szeretik hogy az RTL az balos tv a TV2 meg jobbos , marhaság ilyenekről beszélni mert mind a kettőt a szórakoztató tevékenysége miatt nézik nem pedig politikai igényeik miatt az emberek , a hiradó meg tök mindegy mert leszarják mind két tévénél a nézők hogy mi van benne mindkét tv esetében ... Hírekre M1 , Tv2 , ATV van , politikára HírtTv , ATV ...
Mandinert le progandázni teljesen abszurd ... meg szólaltat mindenkit , legyen az bár milyen oldalon , ellenzék vagy kormány ...
Hírt tv szerintem megfog tudni élni , origo is mert egyik legolvasottabb lap ...
Többi könnyen be halhat , arra látok esélyt , pest tv stb , de még életbe is tudják tartani ha akarják , rengeteg pénze van erre a Nernek , Mészáros 400 milliárdos vagyon , év tizedekig is elég lenne ezeknek a médiáknak
#14 TV2 kereskedelmi tv VOLT, aztán megvette A PÁRT, azóta pedig olyan durván nyomják A PÁRT propagandáját, hogy önmagától már nem maradna talpon, előtte is gyengélkedett, és egyébként erősen balra tolódott, A PÁRT irányába.
Origo az egyik legolvasottabb lap VOLT mielőtt megvette A PÁRT. Azóta az egyik legundorítóbb fake news pártpropaganda oldal, alja minőségre esett, amivel jókora olvasótábort veszített.
A propaganda nem attól függ kit szólaltat meg, hanem attól, hogy azt melyik felé hajolva adja elő... origo is megszólaltat ellenzékieket... fantáziavilágban...
Megnéztem, hogy hányan nézik a Hír Tv-t, és a Pesti tv-t:
A HírTV nézettségi adatai egész napot tekintve három korcsoportban
A Media1 által megszerzett nézettségi adatok szerint a HírTV 2020. január 1. és 2020. december 29. között, a kereskedelmileg kiemelten fontos 18-49-es korcsoportban átlagosan 0,39 százalékos közönségaránnyal (SHR%) rendelkezett egész napos adatokat nézve, átlagos elérése (reach) a vizsgált korcsoportban mindössze 139.302 fő volt.
A teljes lakosságban (4+) 784.471 fős átlagos reachet és 1,16 százalékos közönségarányt tudtak elérni egész napot tekintve ebben a korcsoportban.
A szavazókorúak (18+) esetében 1,25 százalékos közönségarányuk, 768.102 fős reachük volt.
A HírTV nézettsége főműsoridőben
Az esti főműsoridőben átlagosan 1,17 százalékos közönségarányt (SHR%) ért el a teljes lakosságban (4+) a HírTV 2020 januárja és 2020. decembere között, átlagos elérése (reach) 420.822 fő volt a Nielsen Közönségmérés Kft. mérése szerint.
A kereskedelmileg kiemelten fontos korcsoportban, a 18 és 49 év közöttiek között ugyanezen sávban, azaz főműsoridőben a Hír Televízió mindössze 0,45 százalékos közönségarányt (SHR%) és mindössze 72.769 nézőt tudott elérni (RCH) átlagosan. Ha a szavazókorúakat, azaz a 18+ korcsoportot vizsgáljuk, a Nielsen Közönségmérés mérése szerint 1,27 százalékos közönségarányt és 413.660 főt tudtak elérni az adott műsorsávban átlagosan.
A Pesti TV nézettsége egyelőre meg sem közelíti a HírTV nézettségét
A Pesti TV első nézettségi adata szeptemberből származik, hiszen ekkor kezdték meg a sugárzást. A Pesti TV szeptemberben a kereskedelmileg kiemelten fontos 18 és 49 év közötti korcsoportban 0,04 százalékos közönségaránnyal rendelkezett egész napos adatokat tekintve, átlagos reachük még a 20 ezret sem érte el ekkor: egészen pontosan 18.936 fő nézett bele a műsorba.
Elérésük azóta valamelyest emelkedett: idén decemberben 37.934 nézőhöz jutottak el (reach), közönségarányuk pedig 0,05 százalék volt egész napos nézettséget tekintve.
A Pesti TV főműsoridőben sem tud sokkal jobb eredményeket elérni. A szeptemberi induláskor a kereskedelmileg kiemelt 18-49-ben az elérésük (reach) 11.131 volt átlagosan és 0,06 százalékos közönségarányuk. Novemberre a reachük megnőtt 13.959-re nőtt A közönségarányuk novemberben 0,05 százalék volt.
Úgy látszik, az emberek nem vágynak az egyoldalú propagandára.
#18
A hagyományos TV sugárzás mellett már sokan streamingen, Youtubon nézik a TV csatornák műsorait. A Hír TV ott is aktív. Az okos televíziók átalakítják a fogyasztási szokásokat és tanulnak is, ha érdekesnek találsz egy műsort, azt legközelebb is ajánlani fogja. Így jelentősen nőhet az elérési arány. Ezek a magyar hírcsatornák eléggé behatároltak, csak a magyarokat célozzák, de a nagy nemzetközi csatornák műsorai így az egész világon könnyen elérhetők. CNBC, BBC, Vice, RT, PBC, Al Jazeera... feliratkozással megkapja, akit érdekel és szinte bárhol, bármikor hozzáfér az aktualitásokhoz és nemzetközi kitekintést is kaphat.
Magyarországon az N1TV, Partizán politikai műsorai már eleve csak Youtubra készültek, nincs is hagyományos sugárzás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!