Dobrev Klára közös ellenzéki miniszterelnök jelölj asszonyként sikerre viszi az összefogást?
Dobrev már most nevetséges. Az, hogy gyurcsány helyett mindösszesen őt képesek felkínálni az ellenzéki szavazóknak, a feleségét, az igen szánalmas.
Mint Clinton és Clintonné volt. Az, hogy második körben Clintonnét dobták be jelöltnek a szintén már alaposan lejáratott férje helyett, az sikert ott sem hozott, csak az derült ki, hogy valójában addig sem a férj volt aki a döntéseket hozta, hanem a felesége aki megbújt mögötte.
Minden azon múlik, hogy el tudják-e hitetni a szavazóikkal hogy Klárika elhozza a várva várt kánaánt.
Ha a fidesznek benyalják a szavazói a sok soros vagy migráns ostobaságot akkor miért ne működhetne a másik oldalon is az ügyfélkábítás.
Ehhez viszont egy profi marketing csapatra van szükség akik úgy fogják eladni Klárikát mint a Danone a legújabb eper ízű joghurtot. Ha másképp próbálkoznak akkor garantált a bukás.
Budapestet Borkai nyerte meg Karácsonynak.
22-ben vidéken mások lesznek a priorítások.
#2!
Én Gyurcsányt mindig is egy ügyes marketingesnek tartottam, akinek vanak jó ötletei, el tud adni. De a marketingesek felületesek és fontosabbnak tartják magukat ill. a marketinget, mint a terméket.
Amikor megjelent az országos politikában, akkor előadta, hogy ő sikeres válallkozó. Piszok jól csinálta. Csak később tudtam meg, hogy a Horn kormány tömte ki a zsebét.
Amikor bevezették az új logójukat, az is zseniális volt, ahogy a formából kiindulva egy lendületes, fiatalos bulit csináltak. Csak a kamu-gitározás volt vérciki és innentől hiteltelen az egész.
Az EU-s választások előtt Gyurcsány felismerte, hogy vele nem lehet választást nyerni, még választási koalíció sem össze, ha az ő neve fémjelzi ezt. Ezért tolta előre a feleségét. Csak ezzel két probléma van:
1. Hülyének nézi a választókat. Azt gondolja, hogy bárki is elhiszi, most valaki mást jelölt maga helyett.
2. Klárikának nem volt eddig egyetlen értemes, saját gondolata sem. Maximálisan kiszolgálja a legelvakultabb szavazóikat, de egyetlen egy új szavazót sem képes hozni.
Előadta, hogy kiharcolta az európai minimálbért, de valójában semmi sem történt. Elmondta, hogy Orbán vesztett és ezzel a véleménnyel már nincs egyedül, mert ezt mondta Donáth Anna is. Még Bauer Tamás is másként látta, pedig ő tényleg egy szélsőséges ős-SZDSZ-es.
Tehát a marketing terv készen van, 2 éve használják is. Csak termék nincsen. Nem is lehet. Képzeljük el, hogy lenne Dobrevnek egy saját gondolata és egy riportban ez kipottyanna belőle! Egy olyan gondolat, ami nem egyezik a férje gondolataival. A Fidesznek mozdulnia sem kellene. Az összes ellenzéki rivális párt szétszedné, hogy még ők ketten sem értenek egyet.
Csak akkor lenne hiteles Dobrev jelölése, ha Fleto ténylegesen visszavonulna. (Legalább is csak a háttérből irányítana.)
Az ötlet zseniális volt, a felesége nem fogja hátba szúrni, időben elkezdték felépíteni, de a csak a meglévő szavazókra építenek. Dobrev szereplése semmi újat nem hozott a DK politikájába. Ebből az következik, hogy nem a választást, hanem az ellenzéki térfelet akarják megnyerni. A termékben nincs több.
Nem. És most, hogy a Jobbik befeküdt Gyurcsány alá, így az egész koalíció veszít nagyon sok választót. Aki régi Jobbikos, az már azt is nagyon rossz szemmel nézte, amit a Jobbik az utóbbi 4 évben művelt, de ezt már biztosan nem veszi be a gyomra. Akkor inkább a Mi Hazánk, vagy -jobb híjján- a Fidesz.
Mivel Gyurcsány és sleppje kicsit sem akar visszavonulni, ők irányítják majdnem az egész ellenzéket, ezért más nem marad.
Erre a patkányra kevesen fognak szavazni
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!