Az EU intézkedései munkanélküliséget generálnak?
Magyarország mellett, Szlovákia is nagyon jelentős az autóipari teljesítményt illetően.A cikkben említett dolog,hogy mi történik, ha a politikusok belenyúlnak a szabad piac működésébe.
Az EU ostoba szabályozási munkanélküliséget fognak okozni és nem csak a betanított munkák terén, hanem a szellemiek terén is.
Tessék megnézni az USA-t.Ott is vannak autóipari szabályozások.Viszont, nagyon nagy keret van adva a gyártóknak.Simán gyárthatnak az elektromos mellett 6,4 literes szívó lökőrudas motort is.És egészen addig fognak, ameddig lesz rá igény.Tök mindegy,milyen párt van hatalmon.
Az EU-ban ez lehetetlen, hiába lenne rá igény.
Máshol is vannak károsanyag emissziós szabványok. Fogyasztási előírások is, még az USA-ban is. A fogyasztási értékeket az USA lazábban veszi, mint az EU , viszont a dízelautókra vonatkozó környezetvédelmi normák sokáig sokkal szigorúbban voltak az USA-ban (főleg NOx), így ott nem is terjedtek a dízelautók, nagyon megdrágította volna őket a megfelelő felszerelés, nem voltak versenyképesek az egyszerűbb benzinesekkel. Másrészről Kínai is nagyon szigorú szabályzást vezet be A tervek szerint 2035-re az összes eladott autó környezetbarát lenne, teljesen kivezetnék a hagyományos ICE autókat, csak hibrid modellek lehetnének belső égésű motorral hajtva. Mindezt az úgynevezett „új energiás járművek” (New Energy Vehicles – NEV) programban tennék meg. Egyébként Amerikában is a GM is 27 milliárd dollárt szán elektromos autókra.
Tehát az autó ipar ebbe az irányba indult el a Szentgotthárdi üzem az rosszul jár ezzel de a Győri Audiban pl gyártanak villanymotorokat
"Tessék megnézni az USA-t.Ott is vannak autóipari szabályozások.Viszont, nagyon nagy keret van adva a gyártóknak."
Mi nem az USA vagyunk, erre ez az egyszerű válasz.
"Az EU-ban ez lehetetlen, hiába lenne rá igény."
Nagyon is lehetséges hisz épp most látod, hogy megtörténik.
"törjük össze a szövőszékeket! állítsuk meg a fejlődést! :D"
Ez hülye példa.
Egyrészt azért, mert az elektromos autó nem fejlettebb, mint a belsőégésű, csak más.
Másrészt, az EU szabályozásai ellehetetlenítik a belsőégésű autók gyártását.Plusz, nagyon szabad piac ellenesek is.
Kb, mintha a futóversenyen elkezdenéd lábon lőni a melletted haladókat.
6#
Az EU szabályozásai most is eléggé ellehetetlenítik ezeknek a gyártását.
Már azt is elérték,hogy megdrágultak a benzines, dízelautók, illetve a motorok bonyolódása miatt növekedtek a szervizköltségek is.
Az általam említett 6,4-es motor, amit gyártanak az USA-ban, nagyon tartós darab.Olajcserékkel, kvázi kimegy a világból.
Egy európai benzinmotor, dízelmotornál meg kvázi a felét kicseréled, mire 300e kilométerhez érsz.Persze, ha addig bírja.
Az amcsiknál meg sohasem fog a politika ennyire durván beavatkoznia szabad piac működésébe.
Az USA-t nem érdekli a környezet, amióta Trump az elnök. (előtte se igazán)
Ez teszi az európait a mai napig különbé. Nem egy barbár szintjén van értelmileg, mint a Burgerek
Kérdező az meg van, hogy sok téren az EU kibocsátási normái közel sem olyan szigorúak, mint az Egyesült Államoké?
"Tessék megnézni az USA-t.Ott is vannak autóipari szabályozások.Viszont, nagyon nagy keret van adva a gyártóknak.Simán gyárthatnak az elektromos mellett 6,4 literes szívó lökőrudas motort is.És egészen addig fognak, ameddig lesz rá igény.Tök mindegy,milyen párt van hatalmon."
Érdekes módon az elmúlt években ott is zártak be gyárakat és több ezer ember vesztette el a munkáját. Ha évtizedet néznénk akkor csak növekedne ez a szám. Most akkor hogyan is van ez?
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!