Tényleg Orbánék miatt van, hogy idáig került-süllyedt országunk 1989 óta?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Erre az állításra (=hazugságra) várom továbbra is a hihető alátámasztást!
16-os: "70-es évek végén, 80-as elején a világ teljes buszgyártásának 2/3-t az ikarus adta"
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha akarod, megtalálod!
Ha nem, az nem a te igazadat bizonyítja, hanem azt, hogy balfék vagy!
De a buszok csak egy, a sok közül...
Gondolom észrevetted, hogy a mai napig a 30 évvel ezelőtt gyártott villanymozdonyok által működtetve "lüktet" az ország vasúti érrendszere...
Hogy Pesten és Debrecenben is még Ganz villamosok működnek...
Ami a korabeli "haladó" technikát illeti: ha egyszer elmennél Terénybe, akkor megtudnád, hogy pl. a magyar magnetofongyártás a világ egyik legfejlettebb technológiájú műszaki megoldásokat képviselte...
A HS 280-as Orion hangfalat annak idején a világ legjobb hangfalai közt jegyezték... Még ma is megállja a helyét!!!
És ezek csak kiragadott példák; nem célom a meggyőzésed, csak nem kéne hülyeségeket beszélni, ha nem tudsz semmit!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ez nem vitakultúra, hogy állítasz egy baromságot, majd amikor bizoynítékot kérnek rá, akkor azt mondod, hogy "keresd meg".
Ha nem tudod alátámasztani az azzal egyenlő, hogy hazugság - a kisujjadból szoptad.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Aki nem tud magától megtalálni valamit - mert nem is akar - az nem vitaképes!
"Boldog Karácsonyt" - ezt tanultad te is, fidesznyik...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Tehát magadról állítod ezt. 😂😂😂😂
Mert ha megtaláltad volna, már rég virítottad volna itt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#35
A #34-es megadta neked a linket, ott van a szövegben: "Az Ikarus termelésének csúcspontját 1984-ben érte el, amikor egy év alatt több mint 13 000 járművet gyártott le, amellyel akkor a világ negyedik legnagyobb buszgyárának számított.[39][40] Ezen a csuklós típushoz tartozik egy világrekord is: A hetvenes évek végén és a nyolcvanas évek elején a világ autóbusz-termelésének a 2/3-át az Ikarus 280-as típus tette ki.[41] Ám a szóló változat, az Ikarus 260-as is a világ legnagyobb példányszámban eladott autóbuszai között szerepel, 75 547 legyártott egységgel.[42]"
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#47 Látom még gyerek vagy hát segítek.
Igen, bárki szerkesztheti, ezért nem kell elhinni kritika nélkül ami benne van. Azonban mivel bárki szerkesztheti, a javítására is ott van a lehetőség, ha nem lenne helyes ami le van írva, akkor azt már sokan jelezték/javították volna.
A mondatok végén pedig azokban a szöglete zárójelekben van megadva annak a hivatkozásnak a száma, ahonnan az az információ származik,. Vagyis most ott láthatod a mondat végén a [41]-t. Ha lemész az egész oldal végére, ott pedig minden ilyen hivatkozásnak ott van a neve is. Ennek pedig a forrása: Az Ikarus évszázados története 127. oldal. Vagyis egy hivatalosan megjelent szövegből származik, nem kitaláció.
Szívesen!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!