Tényleg Orbánék miatt van, hogy idáig került-süllyedt országunk 1989 óta?
EGyetlen egy dolgot sem támasztottál alá hivatkozással, linkkel.
Ez max. a te véleményed. "dolgok" - ez nem kategória.
#31.: Mi olyat írtam, amit bármiféle internetes hivatkozással kellene alátámasztanom? Ezek mind tények, amiket sokan azzal sepernek le, hogy "csak a KGST piacra gyártottunk ócskaságokat". Én erre írtam, hogy:
1. nemcsak a KGST piacra,
2. nem voltak azok olyan ócskák, mint amilyennek egyesek hiszik vagy beállítják,
3. léteztek azok a vállalatok a KGST korszak előtt is,
4. meg kellett, lehetett, kellene ezeket a rendszerváltás után és napjainkban is menteni.
De hogy mégse maradj a hiányolt hivatkozás nélkül, itt egy arról, ami az Ikarust, mint a buszok Rolls-Royce-át említi:
"a buszok nemzetközileg is nagyon sikeresek voltak, nemcsak a KGST-országokban: 1969-ben egy Ikarus 250-es, légkondicionált, luxuskivitelű változata elnyerte Nizzában a Francia Karosszériagyártók ezüstserlegét, és két évvel később a szuperluxus tárgyalóbusz is lekörözte a nyugati gyártókat.
A szaklapok az autóbuszok Rolls-Royce-aként emlegették akkoriban a konyhával, mosdóval, légkondival, 16 forgatható fotellel és a fejtámlákba épített hangszórókkal felszerelt Ikarust."
Én bejártam a fél világot anno.
Szinte nem volt ország, ahol ne jártak volna Ikarusok!!!
Szombathelyen, Dunaújvárosban stb. még most (30 évvel a rendszermódosulás után) is közlekednek...
#35 olvasási nehézségekben nem tudok segíteni.
De most megint ránézve látom, hogy a 2/3-ot nem az egész ikarus buszgyártás tette ki, hanem csak a 280-as (csuklós), aztán még a 2/3 mellé jönnek még a 260-asok (szolók), na ez nem semmi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!