Orbán miért egy Transportert választott magának szolgálati autónak?
Nyilván ez a Multivan kivitel és jól felszerelt példány lehet.De, akkor is olyan furcsa, hogy a miniszterelnök egy kisbusszal jár.
Az osztrák kancellár egy BMW-vel jár.
Gyurcsány egy A8-as Audival járt.
Orbán miért ragaszkodik ehhez a miniszterelnökhöz egyáltalán nem illő járműhöz?
Szóljunk Putyinnak meg Trumpnak hogy szarul csinálják a limuzinnal.
Vehetnének példát Orbánról.
Lehet hogy Páncélozott harcjármű van a Volkswagen lemezek alatt :)
Az autószerelő barátom is kisbusszal jár.
Csak ő Toyotával.
Azt mondja ezerszer biztonságosabb bármi ütközéskor, leszarom, mondja, mi folyik a lábam alatt.
Kényelmes, biztonságos röviden.
Az autóipar a kényelem szót kicsit saját nyelvezetre formálta. Ha a szó szoros értelmében vesszük, egy sedan semmilyen szinten sem ér fel egy olyan autóval, ahol nem ülések hanem dupla kartámaszos fotelek vannak. Én sem szeretem a sedanokat és a kombikat, egyterűt, kisbuszt sokkal jobban preferálom. Egyik cimborámnak 8 éve volt egy akkor 4 éves A8-asa. Hatalmas autó, a 2 tonna vasat úgy mozgatta a V8 mint ha egy nagy robogón ülnék, de nem volt kényelmes. Nem tudsz benne kényelmesen "szétcsúszni" sem elöl sem hátul, az ülés pozíciód erősen be van korlátodva az ajtó közelsége, a kardánbox és a tető által. Nem régiben vezettem egy F-pace Jaguar SUV-ot. 800Nm dízel motor elveszett a kaszniban, és ugyan azzal találtam szembe magam, mint anno az A8-al: kényelmetlen ülések, egyik oldalról nyom az ajtó, másikról a kardán box, a tetőlemez meg hozzáér a hajamhoz. Jelenlegi munkahelyemen egy Octavia kombit használok, az is hatalmas autó, de ugyan ez a jelenség. Mondjuk ott nem a tetőlemez magasságával van "baj" hanem a szélességével. Passat CC-ben az anyóson ás hátul csak billentett fejjel férsz el. Szívesen "lefolynék" én az ülésen, de a kicsi lábtér nem engedi. :D Na egy Multivan-ban, Berlingoban, Grand Voyagerben, Transitban ilyen problémád soha sem lesz. A miniszterelnöknek mint utasnak meg pont ez a lényeg, őt nem érdekli sem a külső, sem az autó státusza, sem az hogy a V8 kirúgja alóla a 2 tonnás kasznit. Bár valószínűleg nem gyári a motor sem, az is tud lépni. Plusz egy balesetnél a középső üléssor elég "betonbiztos" mind frontális, mind ráfutásos, mind oldalsó ütközés esetén. Legalábbis egy nagy szedán hátsó üléssorához képest.
Még mielőtt valaki belekötne, eszem ágában sem volt azt leírni hogy a Citroen Berlingo vagy a Ford Transit "jobb" autó mint az Audi A8. :D Csupán az adott szempont szerinti összehasonlítás kedvéért írtam oda a Multivan mellé.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!