Hogy fordulhatott elő Magyarországon, hogy egy cég ilyen reklámot készítsen?
Egyébként meg itt egy cikk róla, már akkor is teljesen jól látták a helyzet súlyosságát a környezetvédők.
Mit nem értesz abban hogy ez 2001-ben volt? Ki álljon ki ellene most, te szerencsétlen.
Betolsz egy random képet amiről te állítod hogy reklám volt, holott semmi nem bizonyítja. Ahogy semmi bizonyítékod nincsen arra sem hogy volt-e vagy sem ellene kezdeményezés, kik álltak mellé és kik nem ha volt. Most nekiállsz hergelni magad egy 19 évvel ezelőtt már régen történt hülyeségen? Normális vagy?
Valaki linkeljen már be képet egy visszaváltahtós pepsis palackról, tényleg nem emlékszem rá. Cocásra igen, azt meg is találtam:
"Betolsz egy random képet amiről te állítod hogy reklám volt, holott semmi nem bizonyítja."
Szerintem rajtad kívül senki nem kérdőjelezi meg, hogy ez egy valódi kép, nem pedig photoshoppolta valaki a pepsi lejáratására. Gondolom téged is az egyház bérelt föl a reakció terjesztésére.
#17 Szövegértés. Attól mert a gugli feldobja neked mint kép, még nem lesz reklám belőle. Ha kicsit veted volna a fáradtságot és nem a képet linkeled be hanem megkeresed a cikket, akkor mutathattad volna, hogy ott van benne.
Gondolom azért nem a cikket linkelted be mert akkor nincs mit kérdezed, hiszen ott van benne leírva ki és mikor, miért tette ki, milyen volt a reakció is.
De megteszem helyetted.
"A Pepsi ellen a reklámkampány miatt tavaly panaszt nyújtott be a Gazdasági Versenyhivatalhoz, illetve a Reklámetikai Bizottsághoz a Hulladék Munkaszövetség, az Ipoly Unió Környezetvédelmi és Kulturális Egyesület, valamint Hégely Sándor állampolgár. A Reklámetikai Bizottság állásfoglalása szerint a plakát sérti mind a gazdasági reklámtevékenységről szóló törvényt, mind pedig a Magyar Reklámetikai Kódex előírásait - olvasható az állásfoglalásban.
A Versenytanács májusban szintén elmarasztalta a Pepsit, mivel "megítélése szerint az eljárás alá vont eltúlozta, indokolatlanul, a fogyasztói döntéseket tisztességtelenül befolyásoló módon általánosította a visszaváltható és az eldobható műanyag palackok egyes tulajdonságait az általa alkalmazott reklámplakáton." A Versenytanács mindezek után kimondta, hogy a reklámozó cégeknek kötelességük figyelemmel lenniük a környezet érdekeire is. "A tömegfogyasztás előnyeit már élvező magyar fogyasztók környezettudatossági szintje még nem kellően fejlett, így ennek emelése olyan közügy, amelyre a fogyasztói kereslet alakulását irányító vállalkozásoknak reklámtevékenységük során tekintettel kell lenniük.""
"Attól mert a gugli feldobja neked mint kép, még nem lesz reklám belőle."
Ömmm. Nem tudom mióta feladatom nekem tényeket bizonygatni. A nálad intelligensebb olvasók nem bizonyítékokat követeltek, hanem elfogadták a tényeket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!