Karácsony Gergely eddig hogy vezeti Budapestet? Sokkal jobb mint Tarlós István?
Egyetlen jelentős változás, amit észrevettem az a bicikliutak. Azokkal viszont úgy vagyok, hogy inkább építsék őket lassan és átgondoltan, mint gyorsan és agyatlanul.
Tegnap láttam olyat, hogy főút közepén megy a bicikliút, jobbra, balra autóforgalom és a főút egy útkereszteződésbe torkollot, és nem volt folytatása a bicikliútnak az útkereszteződésben/utána. Kvázi biciklizel, biciklizel, egyszer egy jelzőlámpát látsz, zöld lesz és azt veszed észre, hogy nincs folytatása a bicikliutadnak, tőled jobbra és balra autóforgalom és egy forgalmas útkereszteződésbe kerülsz... Ennek így mi értelme?
A gyors bicikliútfejlesztés nagyon is jó dolog volt, hiszen kihasználták a járvány egyetlen előnyét, az alacsony autósforgalmat, és megnövekvő biciklis forgalmat, és a fokozatos visszaáállást, és gyakorlati hatástanulmányt is végeztek.
"Tegnap láttam olyat, hogy főút közepén megy a bicikliút, jobbra, balra autóforgalom és a főút egy útkereszteződésbe torkollot, és nem volt folytatása a bicikliútnak az útkereszteződésben/utána. Kvázi biciklizel, biciklizel, egyszer egy jelzőlámpát látsz, zöld lesz és azt veszed észre, hogy nincs folytatása a bicikliutadnak, tőled jobbra és balra autóforgalom és egy forgalmas útkereszteződésbe kerülsz... Ennek így mi értelme?"
Ez KONKRÉTAN hol is van?
Tarlósnak fogták a kezét és vezették. Karácsonynak is fogják a kezét. Le.
Te mit tennél, ha bevarrnának egy zsákba és kérnék, hogy táncolj? Nincs válasz ugye?
"azt tett amit látok - semmit" - remek, okos ember! - ugye mikor megoldom a matek példádat, azt se látod? Nem is fogod megkapni.
A bicikli "útfejlesztés" a nagykörúton az tényleg hihetetlen. Hogy történhet meg egy ilyen teljesen átgondolatlan dolog. Legyen bicikli út, de ne minden áron. Egy komplett autósávot lefoglaltak ott ahol amúgy is mindig dugó van, és nem értem mire fel.
A biciklis forgalom volumene /személy ill áruszállítás szempontjából töredéke a személy/kisgépjárműveknek.
Múltkor mentem arra körúton (hála istennek ritkán kell belvárosba autóval) mennem) totál üres volt a bicikli sáv.
Egyszerűen nevetséges, hogy felnőtt értelmes "szak" (?) emberek hoznak ilyen idióta döntést.
Egyfelől azért van kevés biciklis, mert nincs megfelelő kerékpárút-hálózat, nem biztonságos a kerékpározás. Ez egy hatalmas fejlődés ezen a téren.
Másfelől azért vannak nagy dugók a városban, mert sok az autó, amiben többnyire csak egy-egy ember üldögél. A lakosság 30%-a használ csak autót, és miattuk van dugó, miattuk van zaj, miattuk van rossz levegő, miattuk rosszabb az emberek egészsége. Hadd ne sajnáljam őket, hogy kicsit lassabban haladnak, esetleg üljenek át kerékpárra, vagy közösségi közlekedésre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!