Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » DK-Momentum koalíciónak mik...

DK-Momentum koalíciónak mik lesznek az első intézkedései 2022-ben?

Figyelt kérdés
2020. szept. 13. 13:30
1 2 3 4
 31/39 anonim ***** válasza:
50%
Látom megint megy az általánosítás, úgy, hogy nem tudod mennyit járok vonattal. A szolgáltatás minőségére gondoltam. Igen, vannak késések, de azért ne tagadjuk már le a pályafelújításokat, állomás rekonstrukciókat, meg a járműbeszerzéseket, úgy mintha semmi sem történt volta 10 év alatt és a MÁV ugyanúgy rohadna, mint mondjuk húsz évvel ezelőtt. Igenis vannak felújítások, járműépítések, felújítások, beszerzések, pályaépítések, szemben az előző rezsimmel.
2020. szept. 29. 18:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/39 anonim ***** válasza:
28%

Gyurcsánykáék a vasúthoz csak annyit nyúltak hozzá, hogy elsorvasztották az apróbb mellékvonalak többségét. Semmi mást. Egy jelentősebb járműberuházás nem volt, egy jelentősebb pályafelújítás nem volt.

Szemben most:

50 megújuló állomás projekt

80-as vonal felújítása

Balatoni vonat felújítása, északi part villamosítása

Sátoraljaújhelyi vonal villamosítása

Schlieren kocsik beszerzése

Flirt járművek beszerzése és korszerűsítése

TRAXX járművek beszerzése

Korábbi villany és dízelmozdonyok, valamint gyorsvonati kocsik, elővárosi szerelvények teljes felújítása

IC kocsik teljes felújítása és hazai IC kocsi gyártás újraélesztése

KISS motorvonatok beszerzése

Vasúti hidak, alagutak felújítása országszerte

Nyugati állomásépületének felújítása

Keleti rothadó balkáni belső terének teljes felújítása

És még lehetne sorolni bőven, 10 év alatt azokat a pontokat amik miatt mondhatjuk, hogy a MÁV fejlődő pályára állt, természetesen vannak késések, nem is kevés, de nézzük már a jó oldalát a dolgoknak.

2020. szept. 29. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/39 anonim ***** válasza:
28%

+ Tender kiírása 115 db új mozdony beszerzésére, minőségibb utastájékoztató rendszer kiépítése

-ha már itt tartunk

2020. szept. 29. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/39 anonim ***** válasza:
28%

Ezek után azt hajtogatni (amit egyébként is mindeki lát), hogy : De hÁt KésNek A vOnaTOk!!!44!4

Háát... Őszintén szólva nem vall túl nagy intelligenciára. Igen késnek, éppen ezért kell a korábbiakban leírt fejlesztéseket folytatni, hogy a abban a posványban ússzon a MÁV amibe züllesztették a korábbi évtizedekben.

2020. szept. 29. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/39 anonim ***** válasza:
50%
hogy *ne abban
2020. szept. 29. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/39 anonim ***** válasza:
40%

Jól van, jól van, csak nehogy felizgasd magad.

Ha én lennék hatalmon, az első dolgom lenne szétszedni ezt a kommunista vízfejet, ami ott szúr ki az emberrel, ahol tud, és utána hallgathatja az ember a hangosbemondóban a cinikus vartyogást, hogy a "késés miatti kellemetlenségért elnézésüket kérjük". Semmi szükség a MÁV-ra. Meg az ún. "fejlesztésekre" sem.

2020. szept. 29. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/39 anonim ***** válasza:
100%
Azért kíváncsi lennék, mit szólna az ország ha felszámolod a teljes vonatközlekedést (nem tudom jól értem-e?)
2020. szept. 29. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/39 anonim ***** válasza:
58%
19:01: nem számolnám fel. Privatizálnám.
2020. szept. 29. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 39/39 anonim ***** válasza:
Hát az megtörténik piaci alapon is, ha a magánvasutakat részesítik előnyben az emberek. Csak az a probléma ezzel, hogy a komplett vasúti infrastruktúrát, ami összehangoltság nélkül nem működik nem lehet fenntartani, ha felosztjuk több száz kis vállalatra, így több száz féle menetrend lesz, több száz féle szabályzat, jegyvásárlás, utastájékoztatás stb. Egyben meg nincs az a magánvállalkozó aki képes lenne megvásárolni az ország teljes vasúti infrastruktúráját.
2020. szept. 29. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!