Szükség van még egyáltalán (állami) postára?
No a levelezés! Még a karantén idején, amikor egyes szolgáltatók ki sem nyitottak... szükségem volt a közüzemi szolgáltatóktól igazolásra, hogy nincs tartozásom. Megyek a vizesekhez, nincs ügyfélfogadás, amíg a kormány azt nem engedélyezi. Kérjem net-en, és majd küldik postán. És ugyanez villanynál, gáznál... és közel 3 hetet vártam arra, hogy a 3 db igazolás a kezemben legyen.
Csak nem értem, ha a postai dolgozók tudtak dolgozni, és ügyfeleket fogadni akkor is, amikor a legnagyobb volt a fertőzés-veszély, akkor a szolgáltatók ügyfélszolgálatai miért nem tehették meg ugyanezt????
#11 A kérdésed jogos.
A válasz egyrészt buta, másrészt sajnos reális: mert azonnal betámadták volna vele a kormányt, hogy hagyják az ügyfélszolgálatokat működni, ahol sok ember zsúfolódhat össze és terjedhet a járvány.
Köszi a válaszokat, meggyőztetek. :)
Adófizető állampolgárként azért rettentően zavar, hogy milyen alacsony a posta által nyújtott szolgáltatások színvonala. A szüleimhez rendszeresen dobnak be értesítést ajánlott levél kézbesíthetetlensége miatt, pedig szinte mindig van otthon valaki. Ez egy magán (pl. csomagszállító) cégnél elképzelhetetlen lenne.
"Ez egy magán (pl. csomagszállító) cégnél elképzelhetetlen lenne."
Sokszor a csapatszállítóknál is úgy van, hogy telefon a futártól 2 perc és ott vagyok, te meg ülhetsz egész nap otthon és várhatod.
#13 Neked ilyen tapasztalataid vannak - nekem meg pont fordítva. Nálunk a posta és a postások a megbízhatóbbak, pontosabbak, figyelmesebbek és a futárcégekkel van több probléma.
Ez nem a posta vagy a csomagküldő cég közötti különbség, hanem hogy akik ott dolgoznak azok éppen milyenek, hogy végzik a munkájukat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!