Vajon miért bérelt Wizzair-gépet küldött a kormány Kínába egészségügyi védőfelszerelésekért miközben nemrégen vettek 2 ugyanilyen Airbus "csapatszálítót"?
2es: miért is kellett akkor vacak csapatszállítókat venni 3 milliárdért ha nem jó a hatótávolságuk, kicsi a kapacitásuk és bonyolult velük a szállítás? Már ha igaz lenne amit írsz, de természetesen nem igaz, hiszen a Wizzair Airbus A320asokat használ, az állam pedig A319-eseket vett, ami annyiban különbözik az A320-astól, hogy 3,6 méterrel rövidebb.
4es: Szóval az állam dolga egy magáncéget megsegíteni? És ezzel az egyetlen szállítmánnyal már ki is van segítve a Wizzair? Ennyi elég is?
Aha, szóval kormánygépnek jók a nem kormánygépnek vett A319esek, de ha 1 helyett 3-szor kell leszállni tankolni, akkor már jobban megéri bérelni egy másik repülőt? Ha veszek rengeteg adófizetői pénzből egy repülőt és el akarok repülőt, akkor inkább azt használom, mert jóval olcsóbb, mint bérelni egy másikat szintén adófizetői pénzből. Akkor is olcsóbb a saját gépet használni ha 3szor kell leszállni.
Vagy esetleg akkor át lehetett volna gondolni vásárláskor, hogy csapatokat szállítani (amire elvileg vették és amire azóta se használták soha) nem Európán belül fog kelleni, hanem például Ázsiába és oda lehet, hogy jobb egy nagyobb hatótávolságú gép? Most van egy gép, amit csak a kormánytagok használnak és minden másra bérelnek másikat. Nagyon okos, átgondolt, gazdaságos és logikus döntés...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!