A magyar vasúti személyszállítást mikor adják már el?
Ideje lenne a személyszállítási jogosultságokat átadni olyan cégnek, ami ért is a vasúthoz.Mivel a jelenleg, az ezzel a feladattal felhatalmazott MÁV, nem ért hozzá.Egyáltalán nem.
Ma hajnalban felsővezeték szakadás volt.Miért szakad le?Azért, mert nincs karban tartva, mostanában nem volt vihar, hogy megtudjuk tenni természetanyánkat bűnbaknak.De, ott sem bűnbak, mivel egy vasúti felsővezetéknek, ellent kell állni a viharoknak is.
Természetesen az egész menetrend borult.
Mondjuk azért 3 óra alatt illett volna összefoltozni azt a vezetéket, hogy legalább a 7 óra körül induló vonat elmehessen.
Engem ráadásul, érvényes jeggyel, a kaller megakart büntetni.Azt mondja, meg kell büntetnie, majd rendezem a központtal.Megmondtam neki, hogy, itt nem lesz büntetés,nem mondom meg a nevem, címem, rendezze maga a főnökeivel.Végül annyiban hagyta.
Nem,hogy büntetést, a Mávnak kellene kártérítést fizetnie.Ne ne csak a jegy árát adják vissza, hanem fizessék meg,hogy az utas az elégtelen szolgáltatás miatt elkésett, nem ért oda, ahova kell.
De, azért propagandájuk csak a tömegközlekedést.
Vagy adják át a jogokat olyan cégnek, ami ért hozzá vagy szántsák be az egész vasutat aztán a megmaradt pénzből csökkentsenek adókat, építsenek több autópályát meg parkolóházat.
Nagyon hülye vagy te. A felsővezeték szakadás nem függ attól hogy ki a tulajdonos. Hatalmas vasút fejlesztés meg amúgy az országban.
A személyszállítás pedig nem eladó, mert egyrészt akkora cég hogy senki nem tudná megvenni, másrészt akkora a veszteség rajta, hogy senki nem akarná megvenni.
A baj oka a szociknál keresendő, akik eladták a teherszállítás részt, a MÁV CARGO-t. Az hasznot termelő, nyereséges része a vasútnak, azt meg is vették azonnal. Csak az a bibi, hogy ez a haszon kellene ahhoz, hogy a személyszállítás kevésbé legyen veszteséges.
Kedves 2,
de, attól függ ki a tulajdonos.
Az autó szervizelése is a tulajdonostól függ.
A személyszállítást is ellehet adni.
Az államnak van egy kerete, amit erre a közszolgáltatásra szán.Ha eladnák valami értelmes vasúttársaságnak, értelmesen használná fel a költségkeretet.Értelmesebben szervezne.
Azt a nagy fejlődést meg nem látni.
Nézd meg a lipcsei pályaudvart.Az fejlesztés volt.
Amit itthon csinálnak, az a kaki fényezése.
A Mávnak sok új vonata van, de az üzemeltetéséhez nem értenek.Továbbá, hiába újak, akkor is ugyanúgy késnek, mint az 50 éves szerelvények.
"Az államnak van egy kerete, amit erre a közszolgáltatásra szán.Ha eladnák valami értelmes vasúttársaságnak, értelmesen használná fel a költségkeretet.Értelmesebben szervezne."
Amennyi pénzt a közszolgáltatásra szán a kormány annyiért egy magáncég sem fogja elvállalni.
Nézd meg Budapesten a BKV-t és a VT-arrivát. Az utóbbi több pénzt kap kilométerenként, modernebb is a járműpark. Ha a BKV is megkapná ugyan ezt az összeget akkor ő is többet tudna a járművekre költeni.
Vissza térve a vasútra, a hibát szerintem nem a MÁV-nál kell keresni hanem a kormánynál. Ha több pénzből tud gazdálkodni a MÁV akkor ő is tud adni magasabb szintű szolgáltatást, ha viszont nincs pénz akkor se állami cég se magán cég nem fog minőségi szolgáltatást adni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!