Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Puzsér hova tolná el autóforga...

Puzsér hova tolná el autóforgalmat?

Figyelt kérdés

Autószállító vonatokra? Netán a sugárirányban amúgy is járhatatlan kertvárosba?


Tetszik a sétáló Belváros (közel sem Budapest) ötlete, a legtöbb eltérő jellegű kérdésben általában egyet is értek Puzsérral, de ez így kimerül az átmenő forgalom démonizálásában.


Leviszik ezzel együtt az átjárhatatlan vasútvonalakat a föld alá? Befejezik az M0-ás nyugati szektorát? Megépítik a külső kerületi körutat?



2019. aug. 29. 23:11
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:
40%
Sehova, hiszen a célja csupán az ellenzék megosztása.
2019. aug. 30. 08:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:
83%

#3 "Budapesti vagyok es a legnagyobb problemanak a tomegkozlekedesben a legkondi hianyat (3mas metro) illetve a honapokig keszulo utakat tartom illetve a korgyuru befejezeset, egyszeruen ezek nevetseges hianyossagok, es nem hiszem el h nem birna el a koltsegvetes."

Amiket előtte írtál abban egyetértünk, ezekhez csak annyit, hogy sokszor nem pénzügyi akadályok gátolják a dolgokat. Sanos valóban lassan készülnek az utak (ezen a pénz sokat lendítene, tudom) de mivel előtte 20 éven keresztül alig volt fejlesztés, építkezés, még ha valahol gyorsabban dolgoznak is, akkor sem látványos, mert 150m-rel arrébb kezdik a következőt és máris ugyanaz a káosz van. Nagy az elmaradás, most amennyi pénz van, azt nagyon sok helyen kell felhasználni. Ha egy gyorsabb módszer miatt másfélszer annyiba kerül az építkezés, akkor a jelenlegi 3 beruházásból csak 2 tudna megvalósulni.

A légkondi hiánya valóban égető, de emlékez vissza mekkora balhét csináltak már abból, ami a szerelvények felújításakor volt, hogy az oroszok szinte kicserélték a régi kocsikat! Sajnos a pénz nem új szerelvények vásárlására szólt, hanem felújításra, azokba a szerelvényekbe pedig nem fért bele a légkondis rendszer is.

A körgyűrű már évtizede készen kellene legyen Budán. De minden alkalommal megakasztják vagy helyi érdekütközések, vagy környezetvédők, haragoszöldek. Ahogyan hatalmas változást hozott a főváros életében az M0 pesti szakaszának beindulása (és okoz káoszt most az ottani felújítás, mert fontos az az út), éppen úgy hatalmas változás lenne ha végre készen lenne az M0 budai szakasza is. Egyrészt rengeteget csökkenne az átmenő forgalom - röhej, hogy nekem délről, a városon kívülrő úgy lehet eljutni Szentendre felé, ha átmegyek végig a budai csúcsforgalomban, másrészt könnyebbé tenné abban a régióban is a környező kistelepülésekről a bejutást.

Fontos lenne hogy helyben az ott élők szorgalmazzák végre a kiegyezéseket és letorkolják a haragoszöldeket, akik gyakran nem is a környezetet védik a beavatkozásaikkal, csak a saját fontosságukat erősítik vele és mutogatják. Mert annál károsabb nem lehet semmi a környezetre, hogy milliószám kell járassák a járműveik motorjait az emberek órákon át a budapesti csúcsforgalomban, ahelyett, hogy gyorsan körbemennének egy körgyűrűn.

2019. aug. 30. 08:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 anonim ***** válasza:
73%

#11 dubitus "Sehova, hiszen a célja csupán az ellenzék megosztása."

Az ellenzéket nem kell és nem lehet megosztani, az soha nem volt - és nem is lehet - egységes. Az olyan, hogy "Ellenzék" nem létezik. Vannak a kormánypártok és mindenki más aki nem velük ért egyet, az ellenzéki lesz. Akkor is ha egymással még kevésbé értenek egyet .

Puzsér nem megosztja az ellenzéket, hanem megmutatja, hogy az ellenzék nem egységes. Éppen úgy az ellenzék tagja a haragoszöld környezetvédő, aki a teljes belvárosban csak bicikliket akarna látni, meg az is, akit ez abszolút nem érdekel, inkább ellene lenne mert 3 kocsival akarna a családja bent közlekedni, csak nem akar fideszest polgármesternek.

A gond az, hogy nem értitek meg, nem kormány-ellenzék kettőse a választás, hanem annak eldöntése hogy milyen irányban, kinek a vezetésével menjen tovább a főváros. A sokféle irányból, elképzelésből Tarlós csak az egyik. Történetesen neki volt korábban a legnagyobb támogatottsága, de ettől még nem csak ő van meg az "ellenzéki jelölt". Ha Puzsér is indul meg még mások is, akkor csak az is megmutatkozik, hogy a budapestiek mennyi különböző módon képzelik el a város jövőjét. Tény, hogy nem sok esélye van győzni is vele, de ez éppen olyan mint a parlamenti választás. 40 feletti volt az induló pártok száma, mégis csak 7 került be a parlamentbe belőle. Viszont ha csak a "kormánypártok" meg az "ellenzék" nevű képződmény indult volna, akkor rengeteg ember meg sem tudta volna mutatni mit is akar valójában. Akkor csupán annyi lett volna a választásuk, hogy akarják-e újra a kormánypártokat vagy nem. Azt hogy KIT akarnak helyettük, azt nem tudták volna elmondani.

2019. aug. 30. 09:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:
93%

Egyáltalán nem biztos, hogy ki tudjuk várni azt a pár évtizedet, mire az elektromos autók uralják a városi közlekedést.


És miben lesz más? Ha holnap mindenki villanyprüttyögőre vált, nem lesz dugó? Meg forgalom? Mondjuk lehet nem, mert az emberek 90 százaléka nem tudja otthon tölteni, így valóban töredéke forgalom lesz.

2019. aug. 30. 11:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim ***** válasza:
100%
#10/14 Nem mondott ilyet. Az a helyzet hogy most ferdítesz
2019. aug. 30. 14:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 anonim ***** válasza:
79%

"Tetszik a sétáló Belváros (közel sem Budapest) ötlete"


Nos, ebből az látszik, hogy nem csak a programot nem olvastad el, de még a videókat sem nézted meg... Számtalanszor elhangzott és a programban is le van írva, egészen konkrétan, hogy -ugyan nem tíltanák ki az autókat teljesen Budapeströl, sem a bel, sem a külvárosból, de- az az emberre optimalizálás ami a belvárosban jellemző lenne, azt mind a 23 kerületben -megpróbálnák- megvalósítani kicsiben.

2019. aug. 30. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:
71%

Az autóforgalmat nem terelgetni kell, hanem csökkenteni.

1 autóban ül 1,2 ember kb, egy busz az kb 4 autó hosszúságú és 5 helyett 50 embert tud elvinni.


P+R parkolót kéne csinálni, aki kívülről jön szépen hagyja ott az autóját szálljon át tömegközlekedésre.

Akinek meg feltétlenül szükséges, hogy kocsival menjen tovább az fizessen plusz díjat.


Ennyi a megoldás, ezt mindenki tudja mégis 20-30 éve várjuk, hogy valaki megcsinálja.

2019. szept. 13. 09:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 A kérdező kommentje:

A programjából sajnos csak a parkolás fejlesztése derül ki. Annak, hogy kinek mekkora szüksége van rá, hogyan aránylik az anyagi helyzetéhez?


Valódi javulást csak a belvárosi útvonalak alternatívái jelentenének, a város és környékének járhatóvá tétele. Ez persze teljesen szembemegy a "tiltsuk ki az átmenő forgalmat mindenhonnan" mentalitással, amivel az elöregedő lokálpatrióta szavazókat meg lehet nyerni.

(Igen, laknék főút mellett, ha cserébe én is tudnék máshol közlekedni.)

2019. szept. 13. 18:16
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!