Puzsér hova tolná el autóforgalmat?
Autószállító vonatokra? Netán a sugárirányban amúgy is járhatatlan kertvárosba?
Tetszik a sétáló Belváros (közel sem Budapest) ötlete, a legtöbb eltérő jellegű kérdésben általában egyet is értek Puzsérral, de ez így kimerül az átmenő forgalom démonizálásában.
Leviszik ezzel együtt az átjárhatatlan vasútvonalakat a föld alá? Befejezik az M0-ás nyugati szektorát? Megépítik a külső kerületi körutat?
Lényegében az Árpád-híd - Hungária - Lágymányosi-híd körgyűrűre terelődne a belvárosi forgalom nagy része, ahol már most órákat lehet toporognito csúcsforgalomban.
Az a terv, hogy csak a tömegközlekedést érje meg használni. (Hacsak nem sétatávolságra laksz a munkahelyedtől.)
Puzserral az a baj h egy idealista, es nem varos tervezes es fejlesztesi szakember, egyszeruen a terve tobb problemat szulne mint amennyi problemat megoldana, par evtizeden belul ugy is elektromos autok lesznek csak ami a levego es a zajszint kerdeset megoldana, az autok sokasagara meg megoldas ha mondjuk az ado minden egyes auto utan exponencialisan novekedne talan ez segithetne vagy a varos kiterjesztese m0s korgyuru befejezese segithetne. Igazabol ha valoban eselyes lenne nem tudom merne e ezzel kampanyolni mert szerintem boven nem a budapesti tobbsegnek kedvezne a terve.
Budapesti vagyok es a legnagyobb problemanak a tomegkozlekedesben a legkondi hianyat (3mas metro) illetve a honapokig keszulo utakat tartom illetve a korgyuru befejezeset, egyszeruen ezek nevetseges hianyossagok, es nem hiszem el h nem birna el a koltsegvetes.
#3 zajszintet nem oldják meg. Egy mai autó legnagyobb zajforrása a már 6 méter széles gumiabroncs.
Ez a sétáló bp egy marhaság ezzel a tömegközlekedéssel.
Egyáltalán nem biztos, hogy ki tudjuk várni azt a pár évtizedet, mire az elektromos autók uralják a városi közlekedést.
Nem tudom, miért lenne kivitelezhetetlen, ha ezt más városokban már rég elkezdték, és ott sikerült megoldani az ezzel járó problémákat, és meggyőzni az ott lakókat/dolgozókat, hogy ez végeredményben nekik sem olyan rossz.
Minden hasonló intézkedés nyilván arra törekvés, hogy ne közlekedjünk autóval, amikor nem muszáj. Ez nem fog mindenkinek menni nyilván, de ha sosem kezdődik el, vagy csak tyúklépésben, annak nincs értelme.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!