Mit szóltok a tervezett máv-ellenes tüntetésekhez? Lesz eredménye vajon? Mármint olyan, amit az utasok szeretnének :D Van értelme az ilyesminek?
Nincs értelme, a MÁV gyűlöli az utasokat, le fogják szarni.
Nem sok ellensége van ennek a cégnek, ezek a négy évszak, meg az utasok :D
Nem nagyon hiszem, hogy lenne eredménye.. és értelme sincs túl sok(nem, nem -csak- azért, mert a MÁV tesz rá magasról). Az egész öltet eleve egy nagy hülyeség.. ez van akkor, amikor a laikusság találkozik a naivsággal és próbál testet ölteni. Alapjaiban véve egyikkel sem lenne semmi baj, de azért egy ilyen petíciót kitalálni, megszervezni nem kis munka.. mégis az egész hitelét veszti a logikátlansága miatt. Hogy miért is?
Azért, mert.. mit is akarnak elérni a "kedves hozzá nem értők"? Azt, hogy tartsák a vonatok a menetrendet, ne legyenek járatkimaradások, legyen légkondi, elegendő férőhely.. körvonalasan.. Persze ezek igazából alapvető dolgok lennének, nem is ezzel van a baj, hanem, hogy tulajdonképpen hogy akarják ezt kiviteleztetni? Hogy majd kimennek tüncikézni és majd minden megoldódik másnapra? Merthogy a probléma sokkal mélyebben gyökeredzik, mintsem szidni Homolya Róbertet. Persze akinek az agyikapacitása kisebb, mint egy molylepkéé, az képtelen felfogni, hogy nem feltétlen a most(1 éve) elnök-vezérigazgatói székben ülő ember tehet a problémákról és nem ő csinálja őket.. sőt.. szemmel látható fejlődés mutatkozik ami a hozzáállást illeti. Ha már ennyire szidni akarnak valakit, akkor pár évvel korábbra kéne tekinteni, mondjuk úgy főleg 2012 előttre, amikor is hagyták eladósodni a MÁV-ot és nem nagyon foglalkoztak sem a járműparkkal, sem a pályahálózattal és volt egy pár igen "érdekes" üzlet. Viszont ez még sose segítette a fejlődést. Ha azt akarják, hogy egy csettintés alatt megjavuljon a MÁV helyzete, akkor dobjanak össze pár ezer milliárd forintot és adományozzák a MÁV-nak és pár éven belül látványos fejlődésen fog keresztül menni, de amíg 100 éves váltók vannak a Nyugatiban, a Szilik adják a mozdonypark gerincét(meg úgy kb mindenét), addig nem fog máról a holnapra javulni a helyzet. Viszont legalább az elővárosban fog javulni(és nem megoldódni) a helyzet a KISS-ek érkezésével(és itt a sok majom húzza a száját, hogy a mindent megoldó stbstb, pedig a rövidebb féktáv, a jobb gyorsulás a pontosabb menetrendszerűséget ígéri, míg a klíma, az utastájékoztatás, a 600 férőhely/szerelvény minden mást).
Azt nem értem, hogy az ilyen tüncihuszárok miért nem a valós problémákra fókuszálnak jobban? Meg a média.. persze.. abban nincs akkora faktor, viszont sokkal kezelhetőbb és észszerűbb lenne a tevékenységük.. de miért nincsenek ellen ilyen szinten a Flirtök(és majd a KISS-ek) távolsági és balatoni fordába való helyezésének? Ez valós probléma, mégsem lehet hallani túl sok mindent ellene.
Szóval ez az egész petíció egy gyerekes hülyéskedés ezen a szinten véleményem szerint.
Nézőpont kérdése, hogy ki a hülye. Ebben nem kívánok állást foglalni, mert kimondottan nem ismerek sem vezetőt, sem alkalmazottat.
"Szerintem a mávnak nem üzleti érdeke, hogy a személyszállítás jól működjön, ezért nem fog történni semmi."
Tekintve, hogy az utasszám növelése a cél és ez csak fejlesztésekkel érhetők el, nem értem a mondatod. Nem, nem azért nem fog történni semmi, mert nem üzleti érdeke a MÁV-nak a személyszállítás(bár az még mindig tény, hogy legjobban a teherszállítás térül meg, de ez mindegy), hanem azért, mert nincs miből. Ez nem úgy megy, hogy pár idióta kiáll és majd ultimátumot ad a MÁV-nak, hogy holnapra legyen rend, mert irgumburgum lesz. Majd, ha beleteszik azt a pár ezer milliárdot, ami kell hozzá, majd akkor, addig meg szépen EU-s forrásokból lesz fejlesztgetés, önerőből meg egyelőre adósságcsökkentés. Nem tudom tudod-e vagy valaki az aláírók közül tudják-e, hogy többek között 2012-től Dávid Ilona sikeresen elég jó arányban csökkentette az előző évek-évtizedek adósságállományát. Most Homolya Róberten a sor, hogy a maradékot is törlessze és elindulhasson felfelé a MÁV.. csakhogy közben neki az idő is az ellensége, mert amíg próbálják -még- nyereségesebbé tenni a vállalatot, addig napi szinten vannak használva azok az öreg, mára már elavult és elhasznált mozdonyok, amiknél igazából már lassan minden nap megérne egy imát(lsd.: Műszaki hiba a vonatnál)... és még ha csak ezzel lenne a probléma, de nem, mert ott van a pálya, aminek igen nagy részéhez az előző vezérigazgatók nem nagyon nyúltak hozzá(lsd.: bizt.ber hibák, felsővezeték szakadás, lassú jelek).. ráadásul akkor még ott vannak a járműállomány és pálya mellett az épületek is.. szerintem a ~1500 állomás és megállóhely több, mint 70%-ára ráférne egy felújítás.. vagy talán még többre... Szóval nem olyan egyszerű ez, mint amit egy laikus és naiv petícióval meglehetne oldani. Konkrétan Homolya egy romhalmazt vett át.
Ha már a tisztelt hőbörgők mindenféleképpen szidni akarnak valakit, akkor ne azt, aki nem tehet semmiről, hanem azt, aki(k) miatt itt tartunk, ehhez viszont jó pár évet kell visszamenni az időben(bár nem hiszem, hogy a gyűlölködés megoldaná a problémákat, hiszen ez mind nekik, mind pedig a MÁV-nak plusz idő és energia). Viszont nem is olyan rég volt pár érdekes üzlet.. többek között anno a Cargo eladása vagy a Bombardier üzletek.. akinek ennyi ideje van, az foglalkozhatna érdekesebb témákkal is, pl ezekkel.
7:
Még hány évig lehet mindent az egyre távolabbi múltra fogni, ha valakik valamiért elégedetlenkednek?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!