Miért nincs elég pénz a BKV-nál karbantartásra? Vagy lenne, csak kézen-közön eltűnik, elsikkasztják?
A BKV az egyik legnagyobb, leglátványosabb pénztemető, még magyar mércével mérve is. Irdatlan pénzeket öntenek bele, mégis balkáni állapotok uralkodnak rajta, évtizedek óta (Fidesz-kormány, MSZP-kormány, egy kutya, a BKV mindig rohadt).
A járműpark jó része lepusztult, korszerűtlen, kieső ablaktáblák, leszakadó kipufogók, nem záró vagy nem nyíló ajtók/ablakok, nem működő (vagy nem is létező) klíma, szakadt, mocsokban úszó ülések, összehányt/vizelt/szemetelt buszbelsők, a villamosokon rendszeresek az atrocitások, biztonságiak sehol, drogosok, részegek, zsebesek, bűnözők, hajléktalanok tömege. Villamos/buszmegállók mocsokban úszank, összefirkálva, összetörve, kukákból dől ki a szemét (már ahol van kuka), minden második megálló úszik a hányásban, amit szinte soha nem takarítanak el (4-es 6-os vonalán érdemes számolni hány hányást vagy annak nyomait fedezzük fel a körúton), lehetne sorolni, nem érdemes. És akkor még a dolgozók béreire, szakmaiságára ki sem tértem.
A vezetők ellenben nagyon szépen gyarapszanak, illetve van pénz arra hogy többszörös áron használt orosz metrókat vásároljanak...
Az első válaszolónak van maximálisan igaza, persze hamarosan megjelennek a BKV/BKK fanok és elkezdik védelmezni ezt a borzalmat, Ő meg le lesz pontozva...
Ezen az oldalon mindog ez van, hasonló kérdéseknél.
Aztán a védelmezőkről gyakran kiderűl, hogy ellenőrök,buszsofőrök, stb.
Bár nekik sem kéne védelmezni ezt a mocskot, nem is értem...
6-os! Tudod ez azért van, mert aki kicsit is ért a tömegközlekedéshez, nem nem kell benne dolgoznia, csak ugatnia egy kicsit a témát, az nem ír olyan ökörségeket mint az első. Csak ennyi. Márpedig a buszvezetők, ellenőrök stb. látják belülről a dolgokat, és emiatt kicsit okosabbak, mint "falusi Jóskáék", akik ötévente egyszer tévednek föl Budapestre, de szidják a BKV-t, mert a média aztat mondta, hogy úgy köll.
Magyarországon bizonyos -proli- körökben a BKV, a MÁV, a volán szidása mondhatni elvárás. Ezek azok az arcok, akik például képesek azon őrjöngeni -megtörtén eset-, hogy miért van mán', hogy reggel minden busz üresen megy kifele és tele jön befele, menjen kifelé kevesebb busz és jöjjön befelé több...prolikámnak nem esett le, hogy a belvárosból kifelé és befelé tartó buszok számának egyenlőnek kell lennie. Na kb. ilyen szakértő az első.
Már nem azért kedves utolsó, de miért prolizol?
Nekem semmi bajom nincsen a buszsofőrökkel, ellenőrökkel, de ha már mindenképpen halott, Marxista kifejezésekkel dobálóznánk, prolizni akarunk, akkor Ők bizony azok...
És nem, nem fogják jobban érteni a kőzlekedéssel kapcsolatos gazdasági és egyéb problémákat mint egy közgazdász, vagy közlekedésmérnök.
Az ilyen végzettségű emberek pedig igencsak lesujtó véleménnyel vannak a magyar tömegközlekedésről, nagyáltalánosságban.
A médiában pedig nem igen lehet kritikát hallani/olvasni a BKV-ról, mivel ellenzéki média kvázi nem is létezik itthon.
Nyugaton ugyanazokért a pénzekért mint itthon, fényévekkel minőségibb szolgáltatást kapnak a vásárlól, utasok, polgárok...
Esetleg majd próbáld ki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!