Hogyan lehet olyan nyilvánvaló hazugságokat terjeszteni, mint 2008-as bérek szintjén vagyunk?
Az ellenzéki propaganda minden médiumaiban ez folyik most, hogy állítólag 2008-as életszínvonalon élünk bérek szintjén. Nehéz ilyen ostobaságot kitalálni, terjeszteni. Mégis mennyire járatja le magát az ellenzék ? Ki hiszi ezt el?
2008-hoz képest triplázódott a minimálbér, hatalmas rezsicsökkentés volt, ami miatt 50-70 ezret megtakarítunk évente. Mégis ki veszi ezt be?
Én tanár vagyok. Egy kezdő pedagógus 85 ezret keresett még 2008-ban és a rezsi is másfélszerese volt. Ma a kezdő fizetés 140 ezer. Az élet minden területén emelkedtek nem kicsit a fizetések. Ki hiszi ezt el? Miért jó az ellenzéki médiának, ha elhitelteleníti magát?
# 11/20 Kérdező: ha Te tényleg tanár vagy, akkor nagyon komoly bajok vannak ebben az országban."
A tankerületi vezető szerint még a jobbik fajtából való vagyok. Viszont rólad nem hiszem hogy el lehetne ezt mondani :P
# 12/20 Ismersz olyan kifejezéseket, hogy infláció vagy adó?"
Pontosan írtam, hogy nagyon sokáig még defláció is volt. Tudod mit jelent ? [link] Most már van egy jelentéktelen infláció, de az általános élelmiszereket nem érinti, csak az egészségtelen luxuskajákat, de aki azt eszi meg is érdemli.
# 13/20 Arra kíváncsi vagyok hogy tud egy kezdő egyedülálló tanár 140 ezres fizuból kijönni. Felvilágosítanál? Csak mert egy albérlet 100 ezer felett van."
Nekem már van lakásom, így a rezsi 35-ből megvan. Net+teló+TV=6000 Ft. Szóval jól meglehet élni. Kezdő kollega barátnőikkel élnek ketten 70-es albérlettel. Így is jól meg lehet élni
"Azt is áruld el kérlek hol tanítasz mert még véletlenül sem akarom oda íratni a gyereket."
Ez ELIT iskola. Nem veszünk fel mindenkit.
-