Az EU-ban miért van egyre nagyobb autóellenesség?
Kezdve az üzemanyag agyonadóztatásával, aztán ott van a teljesítményadó, amivel csak a modern autót használókat büntetik.Ugyanis, az újabb Common Rail dízelek már alig engednek valami károdat a levegőbe, nekem is ilyen van, tudom.Viszont általában nagy teljesítményűek, nagyobbak, mint a régi TDI, illetve PD TDI motorok.
Aztán meg itt vannak ezek a betiltások, kitiltások.
Komolyan, mintha valami 50-es évekbeli propagandákat hallanék, hogy a "dolgozó nép menjen busszal meg vonattal,villamossal, az autó az iperialista kapitalista egyéniségek szimbóluma".
Csak, ugyanezt zöld köntösbe csomagolják.De, a lényege ugyanaz.
Semmiféle tömegközlekedési eszköz nem fogja felváltani az egyéni autós közlekedést.
Olyan manapság, mint régen a ló.
Én sem használnék tömegközlekedést, pedig budapesti agglomerációban lakok.
Tudod könnyebb az autók számát korlátozni mint átépíteni városokat! Ha egy utca egyszer kétsávos, hiába lenne indokolt a négysávúsítása, ha egyszer nem tudod arrébb rakni a házakat.
Másrészt a városokban a környezetszennyezés jelentős részét épp a személygépkocsik okozzák, épp azért mert állnak a dugóban, amit épp a város szerkezete miatt nem lehet hová elvezetni.
A parkolás további problémákat okoz, a mélygarázsok üzemeltetése és kiépítése sincs ingyen.
"Én sem használnék tömegközlekedést, pedig budapesti agglomerációban lakok."
Senki sem kötelez rá, de akkor ne morogjál, hogy dugódíjat kell fizetned meg a parkolás nincs ingyen.
"Semmiféle tömegközlekedési eszköz nem fogja felváltani az egyéni autós közlekedést.
Olyan manapság, mint régen a ló."
Lova csak a módosabb embereknek volt, a többség gyalog járt! Mellesleg a ló manapság is jobb lenne, mert messze kevesebb helyet foglal el mint egy személygépkocsi, ma a ló megfelelője inkább a robogó méretét tekintve.
"Komolyan, mintha valami 50-es évekbeli propagandákat hallanék, hogy a "dolgozó nép menjen busszal meg vonattal,villamossal, az autó az iperialista kapitalista egyéniségek szimbóluma"."
Ezt a hülyeséget hol hallottad? Az egyéni motorizáció épp a szocializmus idején indult be.
"Komolyan, mintha valami 50-es évekbeli propagandákat hallanék, hogy a "dolgozó nép menjen busszal meg vonattal,villamossal, az autó az iperialista kapitalista egyéniségek szimbóluma"."
Persze, igazad van, az ötszáz felett száguldó, elektromágneses gyorsvonat egy hatvanéves koncepció a kommunista országokból.
A környezetszennyezés és helyhiány pedig nem csak a zöld szervezetek kitalációja, hanem tényleges probléma. Ez olyan mint amikor a faluban élő idős bácsi szerint nem létezik a globális felmelegedés, csak mert a tél most nagyon hideg...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!