Kezdőoldal » Politika » Külföldi politika » Az EU-ban miért van egyre...

Az EU-ban miért van egyre nagyobb autóellenesség?

Figyelt kérdés

[link]


Kezdve az üzemanyag agyonadóztatásával, aztán ott van a teljesítményadó, amivel csak a modern autót használókat büntetik.Ugyanis, az újabb Common Rail dízelek már alig engednek valami károdat a levegőbe, nekem is ilyen van, tudom.Viszont általában nagy teljesítményűek, nagyobbak, mint a régi TDI, illetve PD TDI motorok.


Aztán meg itt vannak ezek a betiltások, kitiltások.


Komolyan, mintha valami 50-es évekbeli propagandákat hallanék, hogy a "dolgozó nép menjen busszal meg vonattal,villamossal, az autó az iperialista kapitalista egyéniségek szimbóluma".

Csak, ugyanezt zöld köntösbe csomagolják.De, a lényege ugyanaz.



Semmiféle tömegközlekedési eszköz nem fogja felváltani az egyéni autós közlekedést.

Olyan manapság, mint régen a ló.


Én sem használnék tömegközlekedést, pedig budapesti agglomerációban lakok.



2015. febr. 10. 14:44
 1/7 anonim ***** válasza:
89%

Tudod könnyebb az autók számát korlátozni mint átépíteni városokat! Ha egy utca egyszer kétsávos, hiába lenne indokolt a négysávúsítása, ha egyszer nem tudod arrébb rakni a házakat.

Másrészt a városokban a környezetszennyezés jelentős részét épp a személygépkocsik okozzák, épp azért mert állnak a dugóban, amit épp a város szerkezete miatt nem lehet hová elvezetni.

A parkolás további problémákat okoz, a mélygarázsok üzemeltetése és kiépítése sincs ingyen.


"Én sem használnék tömegközlekedést, pedig budapesti agglomerációban lakok."


Senki sem kötelez rá, de akkor ne morogjál, hogy dugódíjat kell fizetned meg a parkolás nincs ingyen.

2015. febr. 10. 15:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
47%
Szó sincs itt autóellenességről. Pusztán csak elkezdik az autósokkal megfizettetni azokat a költségeket, amiket eddig össztársadalmi szinten fizettünk helyettük.
2015. febr. 10. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%

"Semmiféle tömegközlekedési eszköz nem fogja felváltani az egyéni autós közlekedést.

Olyan manapság, mint régen a ló."


Lova csak a módosabb embereknek volt, a többség gyalog járt! Mellesleg a ló manapság is jobb lenne, mert messze kevesebb helyet foglal el mint egy személygépkocsi, ma a ló megfelelője inkább a robogó méretét tekintve.


"Komolyan, mintha valami 50-es évekbeli propagandákat hallanék, hogy a "dolgozó nép menjen busszal meg vonattal,villamossal, az autó az iperialista kapitalista egyéniségek szimbóluma"."


Ezt a hülyeséget hol hallottad? Az egyéni motorizáció épp a szocializmus idején indult be.

2015. febr. 10. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Hosszútávon nem fenntartható az, hogy szinte mindenki autóval jár, ezért valahol, valamikor el kell kezdeni a korlátozást. Lehet, sokaknak nem tetszik, de haladni kell a korral. Persze belátom, a mai tömegközlekedési hálózat nem lenne képes kiváltani az összes autót, de arra kell törekedni, hogy minél jobb legyen; minél több villamosvonal legyen, közben egyre nagyobb korlátozások, hogy az emberek fokozatosan át tudjanak térni a tömegközlekedésre, ezek közül is elsősorban a villamosokra.
2015. febr. 10. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
50%
A tömegközlekedés fajlagos energiaköltsége töredéke csupán egy személygépkocsinak! Egy busz négy-ötször annyit eszik mint egy személyautó, cserébe 10-15-ször annyi utast tud szállítani, az egy utasra vetített energiahasználata sokkal jobb.
2015. febr. 10. 15:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 schocko ***** válasza:
Miért gondolod, hogy a te autód keveset szennyez? Esetleg egy modern hibrid elég keveset, viszont a dízelek igencsak sokat...én mondjuk azt tartom butaságnak, hogy az emberek órákat áldoznak arra, hogy naponta a munkahelyükre autózzanak (egy autó-egy ember), miközben megoldható lenne tömegközlekedéssel...
2015. febr. 10. 15:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

"Komolyan, mintha valami 50-es évekbeli propagandákat hallanék, hogy a "dolgozó nép menjen busszal meg vonattal,villamossal, az autó az iperialista kapitalista egyéniségek szimbóluma"."


Persze, igazad van, az ötszáz felett száguldó, elektromágneses gyorsvonat egy hatvanéves koncepció a kommunista országokból.


A környezetszennyezés és helyhiány pedig nem csak a zöld szervezetek kitalációja, hanem tényleges probléma. Ez olyan mint amikor a faluban élő idős bácsi szerint nem létezik a globális felmelegedés, csak mert a tél most nagyon hideg...

2015. febr. 10. 16:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!