Kezdetben, a háború utáni évtizedekben a japán autókat is lenézték, 20-30 éve még a koreaiak is nagy lemaradásban voltak, de ma már egyenrangú versenytársaik az európai gyártóknak (kivéve talán a prémium szegmensben, melyet három német gyártó ural).
2014. dec. 9. 23:38
Hasznos számodra ez a válasz?
9/14 anonim válasza:
Elkepesztő iramban fejlődnek es egyre tobb moderm technika kerül a kezükbe pl a Volva. Az teljesen kínai már..
10 ev is eleg lesz.
2014. dec. 10. 00:22
Hasznos számodra ez a válasz?
10/14 anonim válasza:
Semmi esélyük nincs igazi áttörésre még az EU-hoz tartozó kelet-európai országokban sem, nemhogy Nyugat-Európában. Az alsó kategóriában ott a Dacia, az alsóközépben a Skoda tarol, mégis minek venne bárki kínait? Nem lesz ez másként 10 vagy 20 év múlva, csak akkor ha létező márkákat fognak vásárolni, mint pld a Volvot, de az meg más sztori.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!