Kezdőoldal » Politika » Külföldi politika » Van arra elméleti/jogtechnikai...

Attilav kérdése:

Van arra elméleti/jogtechnikai lehetőség hogy a magyarországnak szánt befagyasztott EU-s forrásokból az EU jó állapotban levő, használt villany/dízel mozdonyokat/motorvonatokat/vasúti kocsikat vegyen és rátukmálja a MÁV-ra ?

Figyelt kérdés

Lehetővé tesz ilyesmit a csatlakozási szerződés ?

Tehát tegyük fel Magyar Péterék megnézik vasúti szakemberekkel milyen szerelvényekre van a leginkább szükség a MÁV minimális működőképességének fenntartásához, az EU pedig bevásárol a vasúti használtpiacon a magyarországnak szánt forrásokból, majd lenyomja orbán torkán hogy márpedig a MÁV-nak át kell vennie és üzembe kell állítania a szerelvényeket. Ezzel a módszerrel(ha működik) 1-2 éven belül jelentős javulás lenne elérhető a MÁV-nál.



szept. 12. 21:27
 1/5 Koplárovics Béci ***** válasza:
100%
Mé'nem kórházakat?
szept. 12. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 Telelő Teve ***** válasza:
100%
Pont semmiféle változást nem okozna a MÁV-nál új mozdonyok beszerzése. A Stadler FLIRT motorvonatok is ugyanúgy késnek, mint az 50 éves szovjet diesel mozdonyok.
szept. 12. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Sem elméleti, sem jogtechnikai lehetőség nincs. Ha az EU egyetért a vasút fejlesztésével, akkor odaadja a zsetont az adott operatív programra ahol majd közbeszerzés útján a kedvezményezett beszerzi az eszközöket.

A MÁV-nak csak az egyik problémája a részben elavult járműpark. A működési modell nem tartható fenn. Attól nem lesz egy alacsony forgalmú vonal nyereséges, hogy korszerűbb szerelvények járnak rajta. Ugyanúgy nyelni fogja a pénzt - elvonva a fejlesztésektől.

szept. 12. 22:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 Justinianus ***** válasza:

Nem is azért kellenek új járművek, hogy kevesebb legyen a késés, sőt.

Ha majd még több vonat közlekedik, hála az új járműveknek, még több késés lesz. Ha kétszer annyi vonat van a menetrendben, és A-B pontok között leáll a közlekedés bizber zavar vagy felsővezeték szakadás miatt, akkor kétszer annyi késés lesz.

Ezért van majdnem annyi késés az osztrák, vagy német vasúton is, mint nálunk. Mert az egy dolog, hogy sokkal jobb az infrastruktúra, és ritkábban szakad le a felsővezeték, xarik be a bizber, vagy gyullad ki a mozdony, de ha mégis van ilyen, akkor az üzemzavar elhárítás két-három órája alatt nem 20 vonat késik 600 percet, hanem 40 vonat 1.200 percet.

szept. 12. 22:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
11%

Ezért kűzdött a bal oldal, hogy közvetlenül a városok vagy tárcák kapják a pénzt és ne orbán.


De a fidesz suttyóknak ez se tetszett mert jobb ha a fidesz ellopja a pénzüket


Szerencsétlen hülyék...

szept. 12. 22:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!