Ez a fajta érzékenyítés nem valami nagyon rossznak a kezdete?
Aki van annyira elborult, hogy semmi rosszat nem lát a BDSM szerkós plüssfigurákban, amikkel a gyerekeket jatsszatják, ott van elrejtve a képeken egy bírósági ítélet szövege, ami egy pedofíliát legitimáló rendelettel zárult.
Ez az újabb lépcsőfok ebben a lobbiban?










Rossz ízlés, és valószínűleg van egy vagy több pedofil a cspaatban, aki elkészítette ezt a tervet.
Ettől független nem kéne összemosni az érzékenyítést a pedókkal, mert ez egy hatalmas torzítás. Az érzékenyítés annyit tesz, hogy felhívod a problémát egy társadalmi problémára zazal a szánsékkal, hogy ezzel sokak élete kevésbé lesz rossz. Például Pistikét nem dobják bele akukáb a minden nagyszünetben, mert idegesítő a hangja, vagy csóró, vagy óvodában főzőcskézett.





Őszintén szólva, ha nincs odaírva, nekem sose esett volna le, hogy azok bőrpántok szado-mazo kellékek.
Inkább a jobb oldali olyannak tűnt, mintha a mackóval lovacskázni akarna a kisgyerek, a bal oldalinál meg mintha inggombokat imitálna a középső pánt.
Ja, és még valami.
Most ez a divatház visszavonta a termékeit és bocsánatot kért, de bekerült a köztudatba. Én pl. eddig nem is hallottam róluk.
Szerintem ez egy tudatos lépés volt, számítottak a botrányra, akár arra is, hogy bocsánatot kell kérniük és visszavonni a képeket - de lám, még egy magyar gyakorizó is segít abban, hogy megismerjük ennek a divatháznak a nevét.
Bizony, nagyon igaz a reklámszakemberek mondása, hogy mindegy mit, csak beszéljenek rólad!















Hu ez de beteg.
Tuti csak a reklámért van.
De miért van ott a kulcs szavak közt az LMBTQ?
Nem ilyen nyomásra késziették, különbe fel hozták volna mentségnek.





Kérdező!
Ez nem érzékenyítés, csak egy elkefélt reklámkampány.
Azon az oldalon amit linkeltél nézd meg az előző kampányokat.
Ez a Balenciaga nevű cég jellemzően vonzódik az idiótizmushoz.
Ott a pink, és a Simpson családos azon az oldalon. Hányinger mindkettő, de ilyen ez a divatszakma.
Mindazonáltal a cég beperelte a kampányt készítő reklámcéget.
Mondjuk azt nem értem, hogy a nem úgy van, hogy ki fizet az pötyögtet? Egy ilyen kampányt azért jóvá kellett hagynia valakinek.





" Majd megszoktatják velünk ezt is mint a meleg mikulast, aztáb "normális" lesz és legalizálni fogják."
Én például, aki "LMBTQ aktivista vagyok" -tehát nem undorod mindenkitől, aki kicsit eltér az átlagtól- például sosem hallottam ilyenről, hogy meleg mikulás, valahogy mindig azok foglalkoznak a legtöbbet a témával, akik amúgy semmit sem akarnak tudni róla...
Amúgy a BDSM most sem tilos, én sose csinálnám, de leszarom, ha valaki erre izgul. Meg ez a reklám egy jól irányzott gerilla marketing volt, ez tuti.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!