Most komolyan az a világ legnagyobb problémája, hogy Katarban nem lehet tolni az LMBTQ propagandát?
Egy pár napja másról sem szólnak a hírek csak hogy nem tudom hányan jelentik ki, hogy mekkora hiba volt Katarnak adni a foci VB rendezési jogát, mert nem tartják tiszteletben az LMBTQ emberek jogait.
Németországban is tömegek bojkottálják emiatt a VB-t, de most komolyan ezt nem tudták eddig is? Olyan mintha meglepődnének azon, hogy a nyugati világ buborékán kívül senkit nem érdekel ez az egész és az embereknek egyéb problémáik is vannak, mint az LMBTQ. Úgyis az egész rendezés pénzre ment, nem hiába adták oda az araboknak, most már akkor el kell fogadni, hogy náluk így mennek a dolgok, de a képmutatás az mindig határtalan.
“ . A melegek és a transzvesztiták viszont zavarnak”
És kit erdekel téged mi zavar?😄
Ok is léteznek és néha filmekben is megjelennek
Dolgozd fel
#65: "A társadalom 10%a pedig meleg"
Kamu. 7%, de abban a leszbik meg a biszexek is benne vannak.
#67: "Egy normális társadalomban mindenki meglenne jelenítve és senki se érezné magát láthatatlannak"
Egy normális társadalomban a művészet feladata nem az, hogy minden kisebbséget (politikailag korrekt módon) megjelenítsen.
#68: "Már akkor a piszkos tizenkettő is négerpropaganda, mert volt benne egy fekete színész. Már a Rocky is négerpropaganda volt, mert Apollo néger mert lenni. Négerpropaganda volt a Pusztító is, ahol Wesley Snipes fekete színészként szerepelt, miért nem festették be fehérre?"
Egyáltalán nem. Pont attól voltak jók azok a filmek, mert ott még nem volt elvárás, hogy négerek legyenek a filmben, hanem amikor a szerep úgy kívánta, akkor tették bele. Most viszont mindenhol ott kell lenniük, még akkor is, ha a szereptől teljesen idegen választásról van szó.
#72
Hát a piszkos tizenkettőbe tényleg nagyon kellett egy néger, amikor az amerikai hadsereg akkoriban szegregált volt, nem harcoltak együtt fehérek és feketék. Meg a Pusztítóba is muszáj volt Simon Phoenix karakterének fekete lenni, amikor a Simon Phoenix simán lehetne egy fehér ember neve is. Magadnak legalább ne mondj ellent!
#75
Dehogynem. A piszkos tizenkettőben is a fekete a szegény közkatona volt, akit a gonosz fehér tisztek megszivatták, aztán a gonosz német mesterlövész pont őt lőtte ki látványos, kéjes örömmel. Akkor is rámentek a szegény négerek témára már. De tudom, az idő mindent megszépít.
#78
Emlékszem, de ez nem róható fel egy háborúban álló katonának, hogy elmosolyodik, ha az ellenségre gránátokat dobál. De egyébként a kiképzésen is ő volt a középpontban, amikor elkapja a szökni próbáló Francot Ladislauval, meg utána amikor utóbbit elverik a desszantosok, ő szalad be Pozyval, hogy megmentsék, nem Telly Savalas, vagy Donald Sutherland. Igen is, irreálisan pozitív karakternek volt feltűntetve.
#79: Nem volt túl pozitív karakter, semmivel se inkább, mint a többiek. Persze, hogy ő ment be meg a másik hapsi, mert mindkettő debella.
De nem tudom, mit vitázunk ezen. Tény, hogy kvótákat hoztak, hogy milyen kisebbségeknek kell szerepelni egy filmben, hogy Oscart kaphasson, valamint direkt erőltetik bele a kisebbségeket mindenbe. Ahelyett, hogy úgy lenne, mint régen, hogy az alkotókra bíznák, hogy a szerintük helyes módon ábrázolják a dolgokat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!