Hamarosan széteshet az európai unió?
9.
Az erőltetett zöld átállás egy hülyeség és gazdaságilag is káros.
A kőolaj nem csak arra kell,hogy a gépjárművek tüzelőanyagaként szolgáljon,hanem rengeteg más felhasználása is van.Műanyagok?Manapság elképzelhetetlen a modern élet műanyag nélkül.
11-es: "Az erőltetett zöld átállás egy hülyeség és gazdaságilag is káros."
Az ilyen szintű ostobaságokat tanítják, vagy saját kútfőből megy?
A zöld átállás egy óriási gazdasági bummot eredményezhet, mint anno az 1929-es világválság utáni Keynesista gazdasági forradalom. Ugyanis a zöld infrastruktúra kiépítésében pont az a jó, hogy nem piacra megy, nem lehet túltermelni, viszont nagyon hamar megtérül (sokkal hamarabb mint bármiféle fosszílis infrastruktúra vagy az atomenergia), mellette meg növeli a fogyasztók számára elérhető tőkét.
"A kőolaj nem csak arra kell,hogy a gépjárművek tüzelőanyagaként szolgáljon,hanem rengeteg más felhasználása is van.Műanyagok?Manapság elképzelhetetlen a modern élet műanyag nélkül."
Megint sikerült egy ordas nagy baromságot leírni, gratulálok. A kőolajtermékek 86%-a energiatermelésre lesz elhasználva, ideértve a gépjárművek tüzelőanyagát is, ami maga a kőolajtermékek felhasználásának a feléért felel. Az ÖSSZES kőolajtermék csupán 16%-át használják fel ipari termékekre. Maguk a műanyagok csupán a teljes globális kőolajtermelés 4%-áért felelnek.
Továbbá talán nem kellene olyan dolgokra használni az amúgy is fogyóban lévő kőolajtermékeket, amelyek kiválthatók más forrásokkal. Az energiaszektor például ilyen, ott számtalan alternatíva áll rendelkezésre. A műanyagokat nem lehet másból előállítani, ott értelemszerűen maradhat a kőolaj, de miért kell játszani a hülyét?
A sok IQ minimál embernek azt kellene felfogni hogy Ukrajna és oroszország nem NÁTÓ tag és nem EU tag, ezért aztán az EU részéről nemvolt értelme beleavatkozni ennek a két országnak a vitájába, főleg nem így hogy belefog rokkanni ebbe. Ezzel csak az a baj hogy mi EURÓPAI UNIOS tagok fogunk szenvedni a vezetés hülyeségei miatt, nekünk drágul a végtelenségig a benzin ára a fűtés és minden más is, és az összes olajjal és gázzal kapcsolatos termék ára. a fejesek meg nagyot kaszálnak és megtudnak minden drága terméket vásároni. Láthatjuk itthon is hogy ha orbán kevesli a fizetését kapja fogja magát és megduplázza magának a fizetését.
Csak sajnos nekünk ez nem megy ilyen egyszerüen, ezért nem marad más mint hogy spórolunk orvérzésig. Nagy szegénység köszönt ránk a következő években az biztos, a jövőnk gyalázatos lesz.
12#
A zöld átállás nem csak az energiaszaktorról szól.
Az a része, még oké,hogy vezessük ki a lakossági gázt és használjunk napelemek által előállított energiát fűtésre, főzésre, porszívózásra..stb
Az a része viszont nem túl kecsegtető,hogy vacak, rengeteg kompromisszumot igényelő elektromos autókat erőltetik mindenkinek.Egy belső égésű sokkal kevesebb kompromisszumot igényel.
Plusz, ha már a szabad piaci elvekhez ragaszkodunk, mert a fogyasztót tiszteljük, nem tiltogatunk.
Például, az élelmiszeripart, különösen a húsipart nem lehet szén-dioxidmentessé tenni.
A veganizmusra "nevelés" (amúgy a népnevelés szovjet szokás) is lesz?Ez is meglehetősen piacellenes és fogyasztóellenes.Hisz mi van azokkal, akik húst akarnak enni?
Zöld átállás:
- napelemek nem megoldás a gáz kiváltására, aki ezt hiszi, nincs képben
- elektromos autó baromság, nem lesz kevésbé szennyező se az aksik miatt
- veganizmus baromság, én nem fogok műszart enni hús helyett
"Az a része viszont nem túl kecsegtető,hogy vacak, rengeteg kompromisszumot igényelő elektromos autókat erőltetik mindenkinek"
Nem erőltetik mindenkinek az elektromos autót. A zöld átállásnak az is része, hogy az autók szerepét, mint a társadalom elsődleges közlekedési eszközét, megszüntetjük. Az autó nem egy rossz közlekedési eszköz, de az elmúlt 70 évben úgy kezeltük, mint egy univerzális megoldás mindenki közlekedési igényeire. Ez egyszerűen nem fenntartható, tökmindegy, hogy elektromos vagy belsőégésű motor hajtja a járművet. A cél az, hogy az járjon autóval, akinek olyan igényei vannak, amelyet más eszközzel nem lehet kielégíteni, hiszen ez a legkisebb hatásfokkal rendelkező közlekedési eszköz.
"Plusz, ha már a szabad piaci elvekhez ragaszkodunk, mert a fogyasztót tiszteljük, nem tiltogatunk."
Jó. Akkor vonjuk meg az olajlobbi által kiharcolt támogatásokat, és legyen 2000 forint a benzin literje.
"Például, az élelmiszeripart, különösen a húsipart nem lehet szén-dioxidmentessé tenni."
Azzal lehetne kezdeni, hogy megvonjuk a húsipar állami támogatását. Ugyanis a húsipar a világon mindenhol csak és kizárólag úgy működőképes, hogy az állam kismillió kedvezményt és támogatást ad nekik. Ha tisztán piaci alapon működne a húsipar, másfélszer drágább lenne a kiló csirkemell.
Komolyan gyerekek, annyira nem vagytok képben a termelési hálózattal, fájdalmas olvasni a hülyeségeket, amiket írtok. Mindkét szektor, amit említettél, széjjel van lobbizva, hogy az árakat alacsonyan tartsák. Aki húst akar enni, fizesse a piaci árat. Ne a környezet és az adófizetők számlájára egyen minden nap húst, fizesse ki annak a piaci árát maga
hát szívatja magát rendesen, pontosabban a tagjait.
ők biztos elégedettek magukkal meg a szankcióikkal, de a lakói nem.
a legrosszabb hülye a magabiztos hülye (16)
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!