Németország elkerülhette volna a mostani klímakatasztrófát, ha a Volkswagen tíz évvel korábban dönt az elektromosautó átállásról és a kormány az atomerőművek helyett a ligniterőműveket záratta volna be?
Sok millió személyautó van a Földön, de az össz-károsanyag kibocsátás néhány százaléka csak az, amit ez a szegmens termel.
Teherautók, munkagépek, hajók repülök sokkal több szennyezést produkálnak, és ez csak a közlekedés, ott vannak még a különböző ipari szennyezések, sőt még arról is volt tanulmány, hogy a nagyüzemi mezőgazdálkodásban is milyen hihetetlen mértékű az üvegházhatást erősítő folyamatok vannak.
Kiragadták a tömegből az autókat, azt is csak az EU-ban korlátozásokat bevezetve rájuk, ami a sűrűn lakott nagyvárosokban mérhető, érzékelhető levegő minőség javulást jelenthet, de globálisan elenyésző.
Volt már olyan Föld-történeti korszak, amikor a mostaninál is melegebb, viharosabb volt a bolygónk időjárása. Akkor az erős, aktív vulkántevékenységek következménye volt az üvegházhatást erősítő gázok felszaporodása, most azt modellezi le az emberiség az erős szennyezésekkel.
"8-as, a mi országunk is épp eléggé erkölcstelen. :-))))"
Igen.
De, olyan mélyre,hogy lmbt propagandát nyomjon az iskolákban állami támogatással, még nem süllyedt.
"De azért ért volna valamit, ha jobb politikát követ Németország?"
Valamit ért volna. Egy szelektívbe dobott nejlonzacskós is ér valamit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!