Kezdőoldal » Politika » Külföldi politika » Ha még decemberben rendeltem...

Ha még decemberben rendeltem 400 euró értékben a Samsungtól és a csomag soha nem jött meg mégis mit tegyek?

Figyelt kérdés

Legalább 30 emailt írtam nekik. Ezzel kezdtem az új évet.

1 hónap a garancia, de nem válaszoltak az emailemre.

Aztán jött az email, hogy bocsi, sok volt a levelünk, később azt írták a csomag kiszállítása nem lehetséges aztán pedig azt, hogy a csomag csak késik.

A termékhez járt ajándék azt 2x is kiküldték, mind a 2 alkalommal vissza is küldtem, mert rohqdt sokat vártam már bocsánat a kifejezésért.

Jött az email, hogy köszönik szépen a hiányzó csomagot!

Az eredeti termék azóta sehol.

A futár cég közölte, hogy megtörtént a visszatérítés. Ami hazugság, emailt kapok, ha vissza jön a pénz és sms-t, nincs bizonyítékuk, hogy visszatértítettek.

Azt írták folyton, hogy várjak.

Megfenyegettem őket és miután

megírtam nekik a 100. levelet *költői túlzás

Legutóbbi válasz :

,, felvettük az ügyével foglalkozó személlyel a kapcsolatot."

Mégis mennyit várjak még a pénzemre?

Nekem mindenről van bizonyítékom!


2021. júl. 17. 06:33
1 2
 1/14 A kérdező kommentje:
Bocs, ha valakinek nem megfelelő a stílus! Mérhetetlenül fel vagyok háborodva!
2021. júl. 17. 06:34
 2/14 anonim ***** válasza:
26%
Ne rendelj többet csomagot. Ami kell, vedd meg a boltban, és nincs stressz. Illetve fizess utánvéttel.
2021. júl. 17. 06:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 Fsms ***** válasza:
100%

Ki a cég pontosan? Tényleg a Samsung Kft, zrt?? Ezen csodálkoznék.

Amit tehetsz közjegyző FHM, tegyél csalás miatt büntető feljelentést. Valamelyikére fognak reagálni.

2021. júl. 17. 06:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 A kérdező kommentje:

#2 a hülyeség nem érdekel, az online rendelés nem így működik! 21.század!

Korábban is rendeltünk számtalan dolgok és csodák csodája, megérkeztek!

Valami nincs rendben veled, ha szerinted ez normális!


#3 Pontosan! Én sem hiszem el!

Samsung.de konkrétabban.

Köszönöm a válaszodat! 🙂

2021. júl. 17. 07:37
 5/14 anonim ***** válasza:
100%
Átutalással fizettél vagy bankkártyával?
2021. júl. 17. 07:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
100%
A magyar Samsunggal felvenni a kapcsolatot esetleg? Hátha lesz egy segítőkész valaki, aki talán tehet valamit.
2021. júl. 17. 08:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 A kérdező kommentje:

#5 bankártyáról utaltuk át, előre fizettünk.


#6 próbáltuk, de nincs kapcsolatban a két cég egymással.

2021. júl. 17. 09:03
 8/14 anonim ***** válasza:

"bankártyáról utaltuk át, előre fizettünk."


Akkor úgy kérdezem, hogy egy számlaszámra utaltál vagy a bankkártyád adatait megadva fizettél?

2021. júl. 17. 09:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:
Valami nem stimmel a sztorival... Nekem úgy tűnik inkább, hogy valami átverős honlapról rendeltél, amiről azt hitted, hogy a Samsungé.
2021. júl. 17. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
#9 tényleg van ilyen, velem is előfordult az alzával 8 hónapos cirkusz utan kaptam meg a terméket. Tanulság mindíg utánvételes fizetési lehetőséget kell választani akkor nincs gond
2021. júl. 17. 11:06
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!