Ha még decemberben rendeltem 400 euró értékben a Samsungtól és a csomag soha nem jött meg mégis mit tegyek?
Legalább 30 emailt írtam nekik. Ezzel kezdtem az új évet.
1 hónap a garancia, de nem válaszoltak az emailemre.
Aztán jött az email, hogy bocsi, sok volt a levelünk, később azt írták a csomag kiszállítása nem lehetséges aztán pedig azt, hogy a csomag csak késik.
A termékhez járt ajándék azt 2x is kiküldték, mind a 2 alkalommal vissza is küldtem, mert rohqdt sokat vártam már bocsánat a kifejezésért.
Jött az email, hogy köszönik szépen a hiányzó csomagot!
Az eredeti termék azóta sehol.
A futár cég közölte, hogy megtörtént a visszatérítés. Ami hazugság, emailt kapok, ha vissza jön a pénz és sms-t, nincs bizonyítékuk, hogy visszatértítettek.
Azt írták folyton, hogy várjak.
Megfenyegettem őket és miután
megírtam nekik a 100. levelet *költői túlzás
Legutóbbi válasz :
,, felvettük az ügyével foglalkozó személlyel a kapcsolatot."
Mégis mennyit várjak még a pénzemre?
Nekem mindenről van bizonyítékom!
Ki a cég pontosan? Tényleg a Samsung Kft, zrt?? Ezen csodálkoznék.
Amit tehetsz közjegyző FHM, tegyél csalás miatt büntető feljelentést. Valamelyikére fognak reagálni.
#2 a hülyeség nem érdekel, az online rendelés nem így működik! 21.század!
Korábban is rendeltünk számtalan dolgok és csodák csodája, megérkeztek!
Valami nincs rendben veled, ha szerinted ez normális!
#3 Pontosan! Én sem hiszem el!
Samsung.de konkrétabban.
Köszönöm a válaszodat! 🙂
#5 bankártyáról utaltuk át, előre fizettünk.
#6 próbáltuk, de nincs kapcsolatban a két cég egymással.
"bankártyáról utaltuk át, előre fizettünk."
Akkor úgy kérdezem, hogy egy számlaszámra utaltál vagy a bankkártyád adatait megadva fizettél?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!