Egyetértetek azzal a politikával, hogy az EU vezetés a Brexit miatt kiesett bevételeket, környezetvédelmi adókkal és az autógyártó cégek megsarcolásával fedezi?
Komoly felelősségre vonást kellett volna alkalmazni a brexit miatt
Hatalmas károkat okoztak vele Junckerék
#2
Lehet hogy az kész a jövő, de csak ha majd készen áll rá a technika. Jelenleg ugyanis 1 óra feltölteni egy autót és egy elektromos autó hatótávolsága kb. 300-400 km. Kiszámoltad már, hogy ehhez az autópályákon mekkora töltő állomásokat kell kiépíteni?
Nem lesz hely sem hozzá!!!
Nem kész rá a technológia!!! Akár tetszik akár nem.
#4
Svédeknél ezt úgy oldják meg, hogy viszik a csomagtartóban a dízelgenerátort és azzal töltik ha lemerült.... :DDDDDDD
Aligha, ha egy nettó befizető kiesik, akkor kevesebb jut majd a bruttó befizetőknek, a gazdag nyugati országokat (amiért ők nettó befizetők) ez kicsit sem izgatja. Majd más megközelítéssel élve: nem fognak csak azért adókat bevezetni, hogy többet oszthassanak vissza Magyarországnak, Romániának és a többieknek.
Az EU-ban a környezetvédelem mindig is kiemelt terület volt és miután Trump cirkuszolt a párizsi egyezmény miatt, illetve közbe jött egy mainstream Greta lányka is, nagyobb politikai tetszésindexet is társítanak hozzá.
Az elektromos autók ösztönzése viszont tisztán a technológiai verseny okán van, illetve azért is, hogy a lehető leghamarabb csökkentsék a kőolaj függőségüket mind az oroszokkal, amerikaiakkal és arabokkal szemben.
#7
Környezetszennyezőbb. Sőt egy elektromos autó ökológiai lábnyoma legalább akkora mint egy benzinesé, minthogy a kb. 200 kg-os akkut 200-250 feltöltésenként ki kell dobni a sunyiba. És persze a töltő áramot is meg kell termelni valahol.
És itt tegyük hozzá, hogy a szélerőmű generátorok fajlagos anyag- és előállítási energiaigénye is sokkal nagyobb mint az atomerőműé. Üzemeltetése is fajlagosan sokkal költségesebb. Tehát az sem olyan tiszta energia mint amilyennek tűnik....
A Brexitnek semmi köze az autók árának emelkedéséhez. Az autók ára a káros anyag kibocsátási normák szigorításának eredménye.
Amelyik gyártó flotta szinten nem teljesíti őket, az határérték feletti grammonként meghatározott bírságot fizet.
Elég sok cikk megjelent a témában, szóval most nem írok a kérdésedre még egyet.
Az egésszel az a legnagyobb szívás, hogy sokáig tart a töltése, viszont cserébe alacsony a hatótáv.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!