Kezdőoldal » Politika » Külföldi politika » Ez nektek szimpatikus?

Ez nektek szimpatikus?

Figyelt kérdés

A világ egyik legnagyobb gyorsétterem csoportja, a “Jövő élménye” nevet adta a digitális rendelésnek, meg az átalakított helységnek is...


Ha én nem akarok ebbe az “Új Világrendi” törekvésbe tartozni, hogy minden csak digitális, miért nem szolgálnak ki, ahogy régen? Szerintük ez menő, ha valaki így rendelget?


(megmondom az őszintét, a konkurensnél, én is rendeltem digitálisan, de ott volt választás, hogy így- vagy úgy is lehet.


2021. febr. 10. 08:27
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
82%

Nem menő szerintük sem, viszont kénytelenek alkalmazkodni a ránk erőltetett helyzethez.úgyhogy kitaláltak egy szlogent és kész,nem kell többet belegondolni ebbe az egészbe.

Az egész kialakult helyzet unszimpatikus de pl már az olaszok is visszanyitnak.

2021. febr. 10. 08:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 A kérdező kommentje:

#1


Nem erről van szó...


Digitális tábla van az éttermekben, bemehetsz, de azon rendelhetsz...



Ez már 2019 óta megy, tehát nem a coid miatt... 😏

2021. febr. 10. 08:35
 3/21 A kérdező kommentje:

2+


Ha felvész a facebook oldalukra ott látod, hogy hétről-hétre bővűl a jövő éttermek száma...

2021. febr. 10. 08:36
 4/21 anonim ***** válasza:
80%
Azért van, hogy gyorsabb legyen (amivel nem tudom, milyen problémád lehet), másrészt a legtöbb helyen ugyanúgy rendelhetsz szóban is.
2021. febr. 10. 08:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/21 A kérdező kommentje:

“Azért van, hogy gyorsabb legyen (amivel nem tudom, milyen problémád lehet)“


Tudod te.. 😏


1. Csak digitálisan tudok fizetni...


2. Nincs személyes contact az ügyfél és az eladó között, nesze itt van, mehetsz..


Előtte megkérdezte mit szeretne, kér-e még mást...

2021. febr. 10. 08:45
 6/21 anonim ***** válasza:
81%
Neked minden emberi kapcsolatod az eladókkal van, hogy ennyire hiányozna? :D
2021. febr. 10. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/21 anonim ***** válasza:
100%
3 nincs facem.furcsa hogy az online formáját favorizálod az informálódásnak ahelyett hogy elmentél az újságoshoz és bevásárolnál nála.meglenne a fizikai kontakt ahelyett hogy a neten klikkelgetsz.
2021. febr. 10. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/21 anonim ***** válasza:
100%

"1. Csak digitálisan tudok fizetni..."

Rég voltam Mekiben, de ha jól emlékszem mintha felajánlaná a lehetőséget a rendelés végén, hogy most vagy a pénztárnál szeretnék-e fizetni. Utóbbinál van lehetőség a készpénzes fizetésre.


"2. Nincs személyes contact az ügyfél és az eladó között, nesze itt van, mehetsz.."

Ezzel mi a baj? Neked ennyi emberi kapcsolatod van? Gyorsabb és könnyebb így, hadd ne kelljen már térdre borulni előtted és hosszasan jó étvágyat kívánni neked.

2021. febr. 10. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/21 anonim ***** válasza:
100%

Ez arról szól, hogy spórol egy rakás személyzetet, így sokkal olcsóbb.

Igen, ha neked fontos, hogy személyes kontakt is legyen, hogy a pénztárossal beszélgethess, akkor ott van ezer másik bolt, és ezt nyilván a boltvezető is tudja, de ezzel együtt így döntött. Sok alkalmazott bérköltségét spórolja meg így, ami nagyon nem kevés.

Ráadásul rengeteg munkafolyamatot kiiktat ezzel, pl. nincs napi kasszázás, se főpénztáros, se pénztáros, se semmi, szerinted hány személyzet kell egy ilyen helyre? És igen, van, akinek ez szimpatikus, "trendi".


Nem kell ebbe új világrendet meg háttérhatalmat beleképzelni, érezni.

2021. febr. 10. 08:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/21 anonim ***** válasza:
100%
Sose értettem minek kell leállni a pénztárosokkal csevegni, amikor nem azért vannak ott és ezzel csak a munkájukat hátráltatják. Az meg a másik, hogy a legtöbbet pont nem érdekli a vevő személye. Dolgoztam pénztárosként, a halálom volt, amikor egy vevő leállt elmesélni az életet és totál érdektelen dolgokról hablatyolni. Senki nem kérdezte.
2021. febr. 10. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!