Miért népszerű tévhit, hogy az F-15-ös és F-16-os rosszabbul manővereznek, mint a Szu-27-es és MiG-29-es?
'Mert nyugaton csak selejtet tudnak gyártani.'
Biztos maga ebben, vagy csak be akart nyögni valami ócsárlást?
#2: Szabad kérdeznem, van személyes tapasztalatod a felsorolt típusokkal ?
Már vártam az első ilyen jellegű hozzászólást és biztos vagyok benne, hogy nem fogsz válaszolni a kérdésekre.
" Egyrészt az amerikai típusok jó 5-6 évvel korábbi fejlesztések, mint az oroszok, így az összes addigi, és azóta eltelt fejlesztést már bele lehetett integrálni az utóbbi típusokba. "
Ehhez képest az F16 az teljes egészében fly-by-wire míg a MIG29 véletlenül teljesen analóg ilyen téren :D
Amúgy a wikin biztos fent van az össze gép általános adata, tolóerő/tömeg arány, szárnyfelület, orsózó szögsebesség, emelkedési sebesség, max túlterhetőség...
A pilóta jelentette fizikai korlátokat szerintem már korábbi gépekkel is elérték, innentől meg tökmindegy.
Hű ez mind nagyon értelmes hozzászólás... mondjuk a kérdés is elég elemi. Ha megnézel egyszerű paramétereket, amik a manőverezésre jellemzőek, mint pl. a forduló szögsebesség, látod hogy az orosz gépek jobbak a jenki típusoknál. Ezek persze olyan publikált adatok, amikben vagy lehet bízni, vagy nem.
A történet pedig fordított: Az orosz gépek jobb aerodinamikával rendelkeztek (még most is), ezért a jenkik távolról akarták/akarják lelőni őket, hogy ne kelljen közelharcba bocsátkozni, mert ott elhullanak. Lásd F-4 phantom esete vietnámban, a MIG-ek szépen sorban szedték le őket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!