Kezdőoldal » Politika » Hadsereg, hadvezetés » A kacsaszárny-elrendezés...

Jeffrey Spender kérdése:

A kacsaszárny-elrendezés milyen hatással van az aerodinamikailag hagyományos kialakítású repülők repülési jellemzőire?

Figyelt kérdés
Csomó hagyományos kialakítású repülőre szereltek fel kísérleti vagy rendszeresített jelleggel kacsaszárnyat előre, mint az F-14-esnél, az F-15 S/MTD-nél, az F-16 AFTI-nál és a Szu-30-as egyes változatainál, mint az SM-nél, az MKI-nál és még sorolhatnám.
2015. nov. 15. 19:28
 1/1 anonim ***** válasza:
Ugyan a felsorolt gépekről nincs konkrét tapasztalatom, de általánosságban elmondható, hogy valószínűleg javultak a manőverező képességek főleg kis sebességnél, csökkenhetett a lapos dugó hajlam, ha volt ilyen, esetleg minimálisan meg lehetett növelni a terhelhetőséget.
2015. nov. 15. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!