Melyik repülőnapon csináltak a F-15E Strike Eagle-vel Kobra manővert?
Az nem Cobra, amit az F-15-ös csinált. Csak felrántotta az orrát, sebességet vesztett, majd visszabillentette a pilóta a gép orrát. A Cobra teljesítéséhez teljesen függőlegesnek kell lennie a repülőgépnek, majd hátrább is kell billennie, ahogy a képen látod, 120 fokkal, majd vissza 90 fokba és onnan billentesz előre. Egy SU-27-es megcsinálja, azért mert több kormányfelülete van, mint egy F-15-ösönek. Másrészt a SU-27-es vagy az újabbak 30/35 stb mind kitéríthető hajtóműállással bírnak. Mivel szupermanőverezhetők, ezért képesek hátrabillenteni magukat. Az F-15-ös nehéz ehhez és nem is szupermanőverezhető.
Azért szerintem a Szu27 nehezebb és nagyobb az F15-nél, nem rendelkezik tolóerő vektoros kormányzással... Sőt, ha jól emlékszem abban alapból még fly-by-wire sem volt.
Biztos más az oka.
Nem nyert, az üres tömegben benne van a hidraulika folyadék is, meg gyakorlatilag minden a fegyverzeten és az üzemanyagon kívül:
"The Specification MEW includes the weight of:[1]
Airframe structure – primary and secondary structures (fuselage, wing, tail, control surfaces, nacelles, landing gear).
Powerplant.
Auxiliary power unit (APU).
Systems (instruments, navigation, hydraulics, pneumatics, fuel systems (but not fuel itself), electrical system, electronics, fixed furnishings (but not operator specific), air conditioning, anti-ice system, etc.).
Fixed equipment and services considered an integral part of the aircraft.
Fixed ballast (if present).
Closed system fluids (such as hydraulic fluids)."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!