Ta-152 vs. P-51 Mustang?
Figyelt kérdés
2011. júl. 18. 22:06
1/9 anonim válasza:
Ta-152: Közismertebb nevén Focke-Wulf Fw 190. 10 percbe telt mire rájöttem mire gondolsz egyáltalán.
2/9 anonim válasza:
Hasonló, de nem ugyanaz a FW-190, és a TA-152.
3/9 anonim válasza:
A Ta-152 nem ugyanaz mint az FW-190! Az FW-190D alapjaira épült rá ez viszont igaz! A Ta-152 életrehívása egyébként a B-29-es bombázók miatt történt mert a Német vezetés tartott tőlük. A Ta-152 jobb gép volt mint a Mustang csak kevés készült belőle és jóformán csak az Me-262-es védelmére osztották be őket mikor fel és leszálltak. Fordulékonyabb volt, gyorsabb, jobban emelkedett fegyverzete erősebb volt mint a Mustangnak.A Ta-152 hatótávja volt kisebb de így is 2000 km volt. Hatalmas teljesítményét a Jumo 213E motor átalakított változatának köszönhette. 2 teljesítménynövelő rendszer is beépítésre került a GM-1 nitrogén-oxid befecskendező volt az MW-50 pedig metanol-víz befecskendező amik úgy működtek mint a sportautóknál a nitró! Így már az amúgy is bivalyerős 1750 LE motor teljesítményét akár 2050-re is fel lehetett javítani! Egyszóval a Ta-152 jobb volt csak későn érkezett meg és kevés volt belőle(mint sok más igéretes német típus)így sokmindent már nem tehetett. Ha bővebben olvasnál róla itt megteheted: [link]
4/9 A kérdező kommentje:
Vagyis, ha jóval korábban és nagyobb számban állítják csatasorba, igen fájdalmas meglepetéseket okozhatott volna az ellenfélnek?
2011. júl. 19. 20:49
5/9 anonim válasza:
Ez egész biztos, de (mint sok más német harci eszközből) ez se készült el időben és kellő mennyiségben!
6/9 A kérdező kommentje:
Talán azt is elérhették volna vele, hogy a szövetséges légierő drasztikusan lecsökkentse a nappali berepüléseket és a bombázásokat.
A szovjet légierő pilótái pedig eléggé megdöbbentek volna az új vadász láttán, főleg, ha olyan ászok repülnek vele, mint pl. Erich Hartmann.
2011. júl. 19. 21:10
7/9 anonim válasza:
Hát ezeket a gépeket inkább a Szövetségesek ellen kellet volna használni a szovjetek ellen bőven megfelelt a BF-109 és az FW-190!
8/9 A kérdező kommentje:
Ha már a szövetségeseket rá tudják kényszeríteni a nappali berepülések felfüggesztésére, a keleti frontra is küldhetnek Ta-152-es vadászokat.
De ez csak saját vélemény.
2011. júl. 20. 13:10
9/9 Jookoo válasza:
Érdekes kérdés.A győztes egyértelműen a Ta-152, hiszen Kurt Tank zseniális gépe már "a következő generáció" tagja, ahogyan például a Bf-109-es is csak fejleszthetőségének és a kevés még 45 környékén élő ásznak köszönheti, hogy felvehette aharcot a Mustanggal ami kb 2 évvel későbbi terv. Mellesleg az sem mindegy milyen P-51-esről van szó.A kitünő Merlin vagy az 5000 méter fölött gyenge teljesítményű amerikai szerkezet hajtja az adott gépet.Továbbá a Mustangnak van egy hatalmas gyengéje amit az adatokból nem lehet kiolvasni: a nevét(Musztáng,Vadló)arról kapta, hogy egyrészt nagyon gyors és erős, másrészt megszelídíthetetlen(értsd: ha apilóta nagy szögben próbálja megemelni a gép orrát, ami a harc hevében gyakran megtörténhet, akkor a P-51-es a Bf-109-el és a Ta-152-essel ellentétben irányíthatatlan zuhanásba kezdhet amiből csak egy profi pilóta képes kivenni a gépet.A Ta-152 mellesleg egy külön pályázatra készült amiben a Bf-109 Gustav-ból és a FW-190A-ból fejlesztették ki a Bf-109H-t és a T-152H-t és a T-152C-t(a H Junkers Jumo motorral készült ami jobb,de drágább a C variáns DB motorral ami olcsóbb, de gyengébb, továbbá a C változat az eredeti FW-190-es szárnyait kapta meg)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!