Milyen a MIG-29 a mai világban ? Mennyire használható és modern ?
nov. 8. 09:58
1/9 anonim válasza:
Korszerűtlen pénztemető. Sokaknak fáj, de ez a valóság.
nov. 8. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
Semennyire. Amikor rendszeresítették akkor is már elavultnak számított.
nov. 8. 10:05
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 anonim válasza:
Valamelyik tv műsorban láttam hogy egy szakértő azt mondta hogy amikor megkérdeztek egy magyar vadászpilótát aki MIG-29-en és Gripenen is repült hogy mi a két gép között a különbség? Az erre ezt felelte. A MIG-29 a világ legjobb vadászgépe a Gripen meg egy gépesített gyilkológép. Tehát a MIG-29 egy elavult nem annyira modern elektronikailag teljesen elmaradott ugyanakkor elég jól manőverezhető vadászgép, a Gripen meg a modern sokkal számítógépesítettebb könnyebb vezérelni elfogásnál ellenség elfogása befogása is sokkal egyszerűbb mint a MIG-29 nél ahol elfogásnál pozícióba kell navigálni a gépet.
nov. 8. 10:38
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 anonim válasza:
A hajtóművei már megjelenése idején gyenge pontnak számítottak. RD33-nak alig 300 óra volt az üzemideje két nagyjavítas között. Korabeli amcsi hajtóművek 1500 órát tudtak.
A fegyverzete a 80-as években jónak számított, a radarja is, de
2000-es évekre mindkettő elavult lett.
Az orosz fél drágán, hosszú határidővel és alacsony minőségben szolgáltatott pótalkatrészt.
nov. 8. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 anonim válasza:
Az orosz gépekkel nagyon szépen lehet műrepülni de a mai világban semmire nem jók azon kívül hogy air showkon mutogassák őket.
nov. 8. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 Jeffrey Spender válasza:
A MiG-29-esnek annyi változata van, mint az F-16-os Falcon-nak.
Nyilván a MiG-29A Fulcrum-A (Izgyelije 9.12), és az F-16A/B Block 1/5/10 azok nem játszanak, csak a harmadik világban alkalmazhatók.
Normális háborúba MiG-29M2 Fulcrum-E, és F-16E/F Block 60/62-es kell.
nov. 8. 15:46
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 PMC Wagner válasza:
mivel elég nagy platform így könnyen modernizálható a korszerűbb fegyverrendszerek használatára viszont valóban már inkább egy pénznyelő. Nem gyártanak már hozzá alkatrészeket. A gép tulajdonságai meg hagynak kívánni valót maguk után.
Egyébként a mig 29 es és a 35 ös egy bukás még az oroszok szerint is, azért használják inkábba flankereket
nov. 8. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 Jeffrey Spender válasza:
Az USAF, meg a RuAF az F-15-öst, és a Szu-27-est favorizálja.
A kis pénztárcájú országoknak az F-16-os és a MiG-29-es való.
A harmadik világbeli országokban meg nem szempont a népjólét, ott meg ezért választják a Szu-27-esen alapulókat.
nov. 8. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
9/9 anonim válasza:
Típusváltozat függvénye - fel lehet pimpelni a korszerű IV. generációs gépek szintjére az avionikáját, de... A sárkány és a hajtómű egy pénznyelő, nagyon költséges az üzemben tartása (sokkal inkább mint egy azonos harcértékű F-16 Gripen vagy más korszerűsített típusnak). Továbbá relatív magas az átesési sebessége, e miatt szárazföldi csapásmérésre nem a legideálisabb.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!