Mi az oka a cigaretta ellenes propagandának a médiában?
Az oka a következő.
A világ vezető dohányipari cégei, nem ugyan azon érdekeltségi körbe tartoznak, mint a világ vezető szeszipari cégei. A China National Tobacco, a Philip Morris International és a British American Tobacco jelenleg a vezetők. Akiknek jelenleg jogukban és hatalmukban áll propagálni, vagy ellenpropagálni bizonyos élvezeti cikkeket, azoknak a szesziparból van profitjuk, a dohányiparból nincs(vagy nem olyan jelentős)
Megnézted hány százalék cigarettázik, miért és hogyan? Összehasonlítottad ezt a droggal?
Azért teszel fel ilyen kérdést, mert ezt még nem tetted meg.
Azt kell megérteni, ha 100 ember olyan szert használ, ami 2 napon belül öl, viszont egymillió olyant, ami 10 éven belül öl, akkor az előbbivel senki sem törődik, viszont az utóbbi ellen sok propaganda lesz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!