Ha az emberek meglátnak néhány reklámkampányban 1-2 rejtett "üzenetet" miért rögtön a sátánizmusra és a háttérhatalomra kell gondolni?
Figyelt kérdés
Pl.: a Walt Disney meg a Coca Cola, sőt a Vodafone reklámkampányánál látnak egy-két rejtett dolgot... minek kell rögtön arra gondolni, hogy ez a cég biztos sátánista vagy a háttérhatalom uralma alatt van? És csak úgy mondom, a 666-os nem azért ilyen népszerű jel mert a sátáné, hanem egyszerű leírni, és jól esik kiejteni, pl ha nekem lenne valami világhírű cégem én is beletenném a 666-ost, de nem azért mert sátánista vagyok vagy mert átvette az uralmat fölöttem a hátérhatalom, nekem csak szimplán tetszik ez a szám... és amúgy meg a Pepsi reklámjainál is véltek felfedezni "rejtett üzeneteket" holott benne sehol nem található 666-os, és tudtomban amióta vannak reklámok mindig is voltak benne rejtett üzenetek... ehhez miért kell sátánizmus vagy háttérhatalom elmondaná nekem valaki?2015. szept. 13. 12:34
11/15 anonim válasza:
"A vodafone reklám elkészítésében anno részt vettem.".
Még egy szennyoldal linket, ha szabad...
12/15 tetro válasza:
18.14
ez most hogyan is válasz arra amit én írtam?
13/15 anonim válasza:
14/15 anonim válasza:
Reklám= Fsza ez a cucc, vedd meg.
Rejtett üzenet NINCS. Ezek a videós fejtegetős parasztok meg a kedvenceim... Ha ennyire el kéne magyarázni a "rejtett" tartalmakat akkor miért van ennyire elrejtve?
15/15 anonim válasza:
Én sem értem, hogy az Illuminati és a szabadkőművesek, akik állítólag titokban akarják végrehajtani a világuralmi terveiket, miért raknának olyan, alig észrevehető szimbólumokat egy reklámba vagy videoklipbe, amelyeket úgysem vesz észre és/vagy ért meg egy átlagfogyasztó
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!