Az lenne a kérdésem, hogy ha a 4-es metró helyett autópálya épülne, hány kilométert lehetne megépíteni?
2010. jan. 18. 16:35
1/8 anonim válasza:
itt olvastam olyat ,hogy 2007-ben:
Átadták a forgalomnak az M35-ös autópálya Debrecen-Görbeháza közötti szakaszát. A 36 kilométeres pályaszakaszt a Strabag építette 68,7 milliárd forintért.
tehát 69Milliárd Ft, 36km. Azóta eltelt 3 év, mondjuk, hogy infláció meg kutyafaxa így legyen ugyanez mondjuk 80Milliárd. A 4-es metró 500Milliárdon fleül van már, ebből kiszámolhatod.
De nem teljesen reális, mert az autópályáknál is rohadt nagy a korrupció, 80Milliárd Ft-ból tutira ki lehetne hozni sokkal hosszabb útvonalat is.
2010. jan. 18. 16:44
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 anonim válasza:
Ha nem lenne ki kéne találni ^^
2010. jan. 18. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 anonim válasza:
miért,van?vagy mi az a 4es metró,régen nagyon sokat HALLOTTAM róla.
2010. jan. 18. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 anonim válasza:
A 4-es metró csak egy legenda. Semmi több.
2010. jan. 18. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 anonim válasza:
Nagyjából 200km-nyi autópálya jönne ki belőle.
2010. jan. 18. 18:27
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 anonim válasza:
Négyes metró, ha nem lenne... Merthogy van? Jó tudni...
Évek óta fel van túrva a főváros, de a négyes metró még mindig nincs kész.
2010. jan. 18. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 anonim válasza:
A 4-es metró helyett Budapest felszíni közlekedését nagymértékben fel lehetne fejleszteni. Budapestnek egész korszerű, XXI. századi formát lehetne adni abból a pénzből, ami a 4-es metróra lett elcseszve. 20-30 év múlva a 4-es metró az elszalasztott lehetőségek szimbólumának fog számítani. A 4-es metró nem egyszerű melléfogás, hanem súlyos tragédia.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!