Szerintetek nem lehetne panaszt tenni a fogyasztóvédelemnél, vagy valami hasonló szervezetnél a tescomobil-al kapcsolatban?
Figyelt kérdés
Vettem egy ilyen kártyát, és járt hozzá egy olyan szolgáltatás, hogy 3számot ingyen lehet hívni, amennyiben belefér a havi 600perc keretbe. Aztán néhány hét múlva küldött egy üzenetet, hogy most már csak 300perc a limit. (a legnagyobb vicc az egészben az, hogy az üzenet előtt néhány nappal még a tv-ben is láttam a reklámot a 600percről.)
Nem kellene közölniük a fogyasztókkal vásárlás előtt, hogy ez az opció csak eddig, vagy addig tart?
2013. okt. 10. 17:57
1/5 anonim válasza:
Az még hagyján, de 2000 Ft levonása után ingyenes, most akkor hol is ingyenes? 300 percnél az már 6 Ft percenként, a Telenornál a My Menünél hálozaton belül 5 forint a hívás.
2/5 anonim válasza:
Szerintem egyértelmű, hogy nicns semmi sem ingyen nem kell midnent elhinni.
3/5 anonim válasza:
Szerintem egyértelmű, hogy a szerződésbe bele sem olvastál.
4/5 A kérdező kommentje:
"Szerintem egyértelmű, hogy a szerződésbe bele sem olvastál."
Na ne mond. És ezt miből következtetted ki?
2013. okt. 10. 22:31
5/5 anonim válasza:
Biztos nem "hülyék" a szolgáltató magasan fizetett jogászai. Az egyoldalú szerződésmódosítás sehol nem megengedett. PErsze valahova burkoltan el van rejtve, hogy te ezt bármikor elfogadod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!