Ha bekövetkezik egy budapesti metrókatasztrófa, azért vállalja majd valaki a felelősséget?
A Klubrádióban időnként megszólaltatják a Metróért Egyesület vezetőjét, aki eddig mindig azt mondta, hogy rossz állapotban van a 3-mas metró, sürgősen el kell kezdeni a felújítását, de azért nincs közvetlen életveszély. A mai interjúban megváltoztatta a véleményét, és azt mondta, hogy a közvetlen életveszély miatt csak saját felelősségre, egyéni megfontolás alapján javasolja a felszállást a 3-mas metróra. Javasolta még, hogy sürgősen vizsgálják felül az egész vonalat, és zárják le a legveszélyesebb szakaszokat, illetve írjanak elő sebességkorlátozásokat.
Tegnap a Deák térnél bekövetkezett egy olyan baleset, ahol csak szerencsés véletlenek egybeesése miatt nem volt tömegkatasztrófa. De a legközelebbi ilyennél simán lehet. Az esetről többet lehet olvasni itt:





Nem hiszem, hogy lesz felelős. Maximum az Istent fogják vádolni. Nekem szerencsére nem kell azzal járnom, de nem is fogok még jó ideig.
Valóban a milliárdos prémium fizuk a bicskanyitógatóak, de ugyan kinek van ma ideje, hogy ezeket a zsiványokat lámpaoszlopra húzza? Olyanok vagyunk mint a hangyák, jövünk megyünk, túlélünk-éldegélünk, néha ránktaposnak, vagy gyilkol a pók, de mi csak kikerüljük a bajt és menetelünk tovább.
A legjobb az lenne, ha senki se szállna fel arra a metróra most már, mert az egy kőkemény oroszrulett.




















"azért vállalja majd valaki a felelősséget"
Nézd meg az ajkai timföldgyár esetét. MOst bíróság elött van az akkori aktuális igazgató, az ügyeletes diszpécser meg még pár bugris. Azt mindenki elfelejti, hogy így nem is lett volna szabad megépíteni azt a gátat. Azt miért nem veszik elő, aki 20-30-40 éve megtervezte, aki engedélyezte, aki megépítette salakból?
Ami ide vezetett a hármas metrónál, az legalább 10-15 évi karbantartás/felújítás elmaradása. Akkor most megint azt bszgassuk, aki épp a BKV-t vezeti, vagy azt akitől/akiktől elindult a folyamat?
Közúti veszélyeztetésél - ha az kettőnél több ember halálát okozza - 5-15 évig tartó szabadságvesztés szabható ki. Ha esetleg bekövetkezik egy komolyabb metróbaleset, amiben emberek halnak meg, akkor itt is minimum 15 évet szabjanak ki arra is, aki csak annyit nyilatkozott a BKV/föváros/állam színeiben, hogy a 3-as metró biztonságos használják nyugodtan. És ez legyen a minimum.
Én azt mondom, ha nincs pénz üzemeltetni, akkor ne üzemeltessük, ne játszunk a tűzzel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!