Mit jeleznek ezek a mobiltelefon-szolgáltatások?
Most kaptam meg a T Mobile hírlevelét, amiben egyebek között telefonkészülék-biztosítást és számlabiztosítást ajánlanak. A készülék biztosítása lopás, rongálás vagy véletlen károsodás esetére, a számlabiztosítás tartós betegség vagy munkanélküliség esetére szól.
Nekem ez egy direkt lehúzásnak tűnik. Miért kéne egy havi pár ezer Ft-os mobilszámlát bebiztosíttatni? Ha szegény vagyok, nincs pénzem, akkor nem, vagy csak kevesebbet beszélek. És havi 2-3 ezer forintom mindig lesz. Vagy már ennek a kifizetése is gondot okoz egy elég nagy tömegnek ahhoz, hogy erre érdemes egy biztosítást létrehozni? A készülékbiztosítást se értem. Ha szegény vagyok, veszek egy pár ezer forintos készüléket, amit nem tragédia, ha ellopnak. Bár tőlem még sose loptak.
"Ha szegény vagyok, nincs pénzem, akkor nem, vagy csak kevesebbet beszélek. "
"Ha szegény vagyok, veszek egy pár ezer forintos készüléket, amit nem tragédia, ha ellopnak."
Te lehet, hogy így gondolkodsz. Sokan viszont nem. Mert lehet, hogy jelenleg keresel 150000-et, de mi van, ha elveszíted? Akkor mi lesz a 6-7000-es előfizetéssel?
A biztosítás nyilván nem annak szól, akinek 2000Ft-os telefonja van. Azért aki szeret jó telefonnal szaladgálni és összespórol nehezen egy 60-100.000-es telefonra, annak jól jön egy viszonylag olcsó biztosítás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!