Mielőbb kirúgni a vezetőséget, ugyanis nekik megy a bevétel...
Jelentősen csökkenteni a jegy- és bérletárakat, hogy többen megvegyék azt.
Ideiglenesen útdíjat szedni az autósoktól azon közutakon, ahol tömegközlekedési járművek is járnak, és ezt a pénzt a bkv+mávnak adni fejlesztésekre, sofőrök fizetésére. (Egyrészt, hogy több bevétele legyen nekik talpraálláshoz, másrészt hogy az autósok kerüljék ezen utakat és ne tartsák fel a tömegközlekedést, harmadrészt meg hogy aki teheti ne autóval szennyezze a környezetet, hanem tömegközlekedjen ő is.)
Aztán összehangolni a menetrendeket, fejleszteni a csatlakozásokat, útvonalakat, környezetbarát járműveket venni, stb stb... utasok igényeit figyelembe venni!
Újra alkotni mind a kettőt.Új vezetők , újat mindenből.
A GYSEV is szépen fejlődik.Persze mivel félig osztrák cég , ezért másként fejlődik mint a MÁV.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!