Mi tehetek ebben az esetben, van erre valami fogyasztóvédelmi jog?
Rendeltünk butort,az egyik butorüzletben."hétre igérték,majd 3,most az 5.hétnél vagyunk.Minden a földön szanaszét....
Előleget letettem,a butorra szükségem van,esetleg lehet őket arra "kötelezni"hogy engedjenek legalább belőle?
Ha van róla valamilyen papírod, hogy mikorra igérték, akkor nyeregben vagy. Kérhetsz árengedményt, ingyenes szállítást, de a vásárlástól is elállhatsz, mivel nem teljesítették időre a rendelést. Ekkor az előleget vissza kell kapnod.
Holnap menj be, kérd ki az üzletvezetőt, nyugodtan ordítsd le a fejét, és határozottan kérj árengedményt, vagy feljelented őket a fogyasztóvédelemnél és az apehnél.
Az apehes duma nagyon jól be szokott válni, mert biztos van valami takargatnivalójuk. Szerintem jó eséllyel megkapod az árengedményt. Sok sikert!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!