Mi lenne ha, Magyarország megvenne a Volvo-tól egy licenset a buszokra, és Ikarus buszokat csinálánk Volvo alapokon?
Szerintem ez bonyolultabb lenne. A dákó megint más példa, abból azóta lett valami amióta megvette és pátyolgatásba vette a Renault, és diszkontmárkának pozicionálták.
Aki még emlékszik az "ősdácsiákra" az tudja milyen egy hitvány retek kotlák voltak általában.
Buszt nem vesz egyetlen értelmes cég se, csak nagy nemzetközi márkáktól. Ennek oka, hogy az eladható külföldön is, így a bank is ad rá hitelt úgy, hogy maga a busz a fedezet.
Hiába veszel meg egy licenszet, ezen ez nem segít.
"Környező országoknak simán el lehetne adni"
Erről őket is kérdezted már?
Egyébként az ötlet nagyon jó, a Solaris jó 30 éve megcsinálta Lengyelországban. Egy régi Neoplan licencszel indultak, most pedig már elég jól állnak. Ha van tőkéd és 20-25 éved, érdemes belevágni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!