Kezdőoldal » Politika » Egyéb kérdések » Miért nem örül az autósok...

Miért nem örül az autósok többsége, hogy elbontják a Nyugati téri felüljárót, és villamosvonalat építenek a helyére?

Figyelt kérdés

aug. 11. 15:57
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
68%

Az autósok egy dolgot akarnak, autókázni. Belvároson, akár parkon át.

Viszont megkérdezhetnéd másképp is, miért örül a budapesti polgárok többsége, ha autómentesitjük a belvárost?

aug. 11. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
89%
Nem tudom, engem nem zavar.
aug. 11. 16:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
42%

Nem azzal van a baj,hogy elbontják, hanem azzal,hogy kompromisszum képtelen módon teszik, semmiféle alternatívát nem kínálnak helyette.

Pl: lehetne alagutat építeni, ami elvezetné a forgalmat.

aug. 11. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
84%

Volt valaha villamos vonal ott, sőt, egy komplex tömegközlekedési csomópont volt anno, a Marx téren, - mert ugye, úgy hívták akkoriban!

A jelenleg is ott közlekedő villamoson és a Nyugati Pályaudvaron kívül ott jártak az alábbi járművek:

Villamosok: 47; 49

Trolik: 71; 72; (A 73-asban már nem vagyok 100 %-ig biztos)

Buszok: 6; 12; 86


A jelenlegi Skála Metró helyén voltak kialakítva a trolibuszok végállomásai. A 12-es busz egy majdnem önmagába visszatérő kört tett meg az akkori körutak vonalán. A 47 és 49-es villamos a Kálvin tér és a Szabadság híd érintésével ment Budára és onnan tovább Kelenföld felé. A trolik a Városliget felé mentek - elsősorban a Rudas László utcán.


A felüljárót hosszad procedúra volt megépíteni és azt a célt szolgálta, hogy a járművek folyamatosabban haladhassanak ÁT a belvároson, de ez nem érdeke jelenleg azoknak az embereknek, akiknek az sem érdeke, hogy a gépjárművek elkerüljék a várost, ahogy az sem érdekük, hogy minél kevesebb embert kelljen utaztatni teljesen feleslegesen csak azért, hogy eljussanak és vissza a munkahelyeik viszonylatában.


Sokkal szebb, színesebb a mesterségesen fenntartott káosz és műbalhé, amit mind politikailag, mind pénzügyileg meg lehet időről-időre lovagolni.

aug. 11. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
10%
Mert nélküle még nagyobb lesz a torlódás.
aug. 11. 16:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
55%

“ Pl: lehetne alagutat építeni, ami elvezetné a forgalmat”


Ja, bele a metroalagútba.

aug. 11. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
35%
Én se örülök, pedig én gyalogos vagyok. Ez egyértelmű visszafejlődés, 2024 van, nem földszinti közlekedést akar látni ilyenkor az ember vagy ósdi villamost, hanem összeköthették volna pár emelet magasan az Erzsébet teret és a nyugatit, ahová mozgólépcső szállította volna az utasokat, vagy valami hasonló.
aug. 11. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
0%
Mert meg vannak győződve arról, hogy egyrészt az autózás létszükséglet, másrészt nekik több joguk van az úthasználathoz, mint bárki másnak. Akár tetszik nekik, akár nem, a belváros NEM autópálya.
aug. 12. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:

Ahhoz, hogy elkerülhessenek gépjárművezetők tömegesen bármilyen települést, feltételek kellenek, amelyek Budapest esetében diplomatikusan megfogalmazva sem teljes körűek.

Egyébként pedig tiltsuk ki azokat a járműveket is a városból, amelyek ellátják, lehetővé teszik a működését és álljatok sort kerékpárt, rollert dajkálva a város szélén, miközben egy kiló kenyérre van csak szükségetek!

A város elkerülésére a várost teljesen körbe érő és nem fizetős - de legalább nem fehérneműre vetkőztető díjszabású - körgyűrűre van (nem csak lenne (!)) szükség, ami nem igazán áll rendelkezésre. A nagy "környezetbarátok" minden ötletet gondolkodás nélkül szoktak lesöpörni, amely arról szólna, hogy csökkenthető legyen a városi zsúfoltság, dugó, lég és zajszennyezés. Az észosztásból jelesek ezek az emberek, de minden fizikálisan fáj nekik, amivel mindenki ki tudna egyezni és működne.

150 milliószor le lettek itt is irkálva jobbnál jobb ötletek, - más kérdés, hogy sokan nem hajlandóak elolvasni, értelmezni ötleteket, kiállni értük nyilvánosan pedig végképp nem, mert ilyenkor azonnal a "nem az én problémám" kategóriájúvá lényegül át a történet.

Marad az örökzöld csulaváltás!... :D

aug. 13. 07:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
36%
#9 Senki sincs a körgyűrűk ellen; és senki sem a szállítmányozókat, az éjjel-nappal kihívható vízvezeték-szerelőket, a mentőket és a tűzoltókat akarja kitiltani a belvárosból, hanem azokat a hobbiautósokat, akik két saroknyi távolság kedvéért is kocsiba vágják magukat, mert üléssel a seggükön és kormánnyal a kezükben jöttek a világra.
aug. 13. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!